Gå til innhold

TES: Hvordan kan det være 4.7 GB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leste at Oblivion blir på 4.7 GB(ca). Hvordan kan et så massivt spill med så mye å gjøre og så bra grafikk bli på 4.7 GB? Når jeg installerte The Bards Tale så tok det 7 GB eller noe. og det er ikke et veldig stort spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Minstekravet for lagringsplass er 4.6 GB og siden installasjonsfilen som oftest er mindre enn selve installasjonen hvis noe, er det nok en helt vanlig enkeltlayer DVD.

Endret av Zlimy
Skrevet

Til Trådstarter: Bethesda bruker magi. Ikkje sånn Harry Potter tulle magi. Men magi av typen komprimering. Hadde eg hatt mindre verdighet hadde eg sakt: "Bethesda har 0wnage skilzzzzz" men eg har litt verdighet. Så nå veit me det. Kva no?

Party? Klokka 23. mars? Oyeah.

Skrevet

Bare fordi det får plass på èn DVD-plate trenger jo ikke det å bety at det kun tar 4.7GB. Det finnes jo alltids dual-layer DVD-plater da.

Dessuten kan det godt hende at det er hardt innpakket på platen, godt komprimert. Det blir lett å finne ut om det faktisk er tungt komprimert, det merker man når man må sitte å installere i en halvtime ++ (WoW anyone?).

Skrevet
Bare fordi det får plass på èn DVD-plate trenger jo ikke det å bety at det kun tar 4.7GB. Det finnes jo alltids dual-layer DVD-plater da.

5739852[/snapback]

Bethesda har sagt, hvis jeg ikke husker helt feil, at spillet kommer på en single layer DVD-plate.

Skrevet

Hele tråden fikk sikkert meg til å virke som en idiot:P Men takk for at dere har forklart meg. Jeg har lite peiling som sagt:)

Skrevet
Hele tråden fikk sikkert meg til å virke som en idiot:P Men takk for at dere har forklart meg. Jeg har lite peiling som sagt:)

5740385[/snapback]

Idiot? Overhodet ikke. Dette er et helt kurant spørsmål, og det er sikkert mange andre også som lurer på det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...