Gå til innhold

Programvare som ''refresher'' minnet? (RAM).

Onyx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ja, fins det? Et program som frir opp plass i minnet? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Akkurat som en Defragment for en harddisk. Jeg brukte et slikt program før, men husker ikke hva det heter igjen.

Bruker dere det? Bare lurer skjønner dere. Hadde vært til stor hjelp om dere svarte her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, enda en som lurer på dette.

Jeg formaterte her om dagen, og nå har jeg selvfølgelig glemt navnet på programmet jeg brukte til dette. Noen som kan hjelpe? :)

Skrevet

Fant denne infoen på ene stedet der et av programmene kan lastes ned:

" Note: WinXP has a very state-of-the-art memory management, and you won't notice any performance improvement when using memory optimizers. All such optimizers/boosters available on the market - both freeware and trialware - are useless for XP and others to follow. Such programs are recommended for 95/98/ME only."

Ser ut som XP ikke trenger slikt program?

Skrevet

Jeg bruker Freeram xp pro av og til, etter at jeg har kjørt en del tunge programmer, sli kat jeg får rensket opp. Det hjelper litt føler nå jeg. Men hvis det er noen som vet om et bedre program, for det har jeg tenkt på tidligere, så hadde det hvert fint å få vite om det.

Skrevet

Fint :)

Masse bra forslag. Da er det pare å plukke ut en.

1-2-3, voala - det ble TuneUp! Gratulerer til TuneUp :)

Skrevet

TuneUp er meget bra! Det fungerer akkurat som det skal.

Man kan gi nytt navn til systemfiler iløpet av to klikk uten noe trøbbel, og endre utseende, frigjøre ram og det meste. Må innrømme at jeg bare måtte ha fullversjon så jeg tød til en crack. Men jeg får ta å kjøpe dette programmet, for å vise min støtte. First thing tomorrow. Eller first thing on monday. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...