Major Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 jeg har linje på 500 uploade! og jeg har uploada i ca 1 uke nå og bare fått laste opp 300 mb:( noen som kan hjelp meg ?
mongojarle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 da er det jo litt avhengig om du har åpnet porten i routeren din, og om du har stillt inn alt riktig i programmet du bruker... det har jo noe å si at du faktsik har noen å laste opp til også da, at det er noen som laster ned den fila som kan laste ned like raskt som du laster opp... hvis du sender link til torrent på PM, så kanjeg laste ned og se...
random_wannabe Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hvilken torrent-klient bruker du? Kan jo hende at du som jalejale sa at du har konfigurert det dårlig, eller at det var konfigurert dårlig fra starten av Noen klienter har det også sånn at du må bytte mellom "profiler". Når du innstalerte klienten, kanskje du bare tok på "Downloader", og ikke "Seeder"? Men som sagt, ville blitt bedre om du sa oss hvilken klient det er du bruker
Major Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Hvilken torrent-klient bruker du?Kan jo hende at du som jalejale sa at du har konfigurert det dårlig, eller at det var konfigurert dårlig fra starten av Noen klienter har det også sånn at du må bytte mellom "profiler". Når du innstalerte klienten, kanskje du bare tok på "Downloader", og ikke "Seeder"? Men som sagt, ville blitt bedre om du sa oss hvilken klient det er du bruker 5730268[/snapback] jeg bruker utorrent jeg får til og uploade med det kommer ikke opp på den siden jeg laster ned fra så står det ikke at jeg har lasta opp så mye som der står på utorrent noen som kan hjelpe meg?
Lars-H Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Har du sjekket om du _faktisk har_ 500 mbps upload, og ikke bare i følge nettleverandør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå