Gå til innhold

Hvordan spille warcraft 3 på battle.net?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Når jeg trykker på battle.net iconet på spillet warcraft, så får jeg opp meldingen "unable to connect to battle.net" så hvordan skal jeg få til dette? hva er feil? (har originalversonen)

Edit: I tillegg hvis jeg velger en av de andre serverne enn den i europa, så får jeg opp meldingen "the cd key provided is invalid"

Endret av RegRot
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Edit: I tillegg hvis jeg velger en av de andre serverne enn den i europa, så får jeg opp meldingen "the cd key provided is invalid"

kan hende europeiske keys må spille på europeiske servere, amrikanske på amrikanske servere osv.. hvis du er 110% sikker på at keyen din ikke er banna så sjekk portene på alle firewaller og sjekk NAT. Også som siDDIs sa hvis du sitter på et større nettverk ta kontakt med system ansvarlig og spør om det er noen porter som er sperra, eventuelt bruk en port scanner.

Skrevet (endret)

så det kan være noen bare har "buffa" cd-keyen min?!? :dontgetit:

men rart det ikke kommer opp *cd key invalid* da... men hvordan får jeg åpna portene som skal være åpne da?

Endret av RegRot
Skrevet

Gaar fint ann og spille paa alle serverne. Naar jeg spiller wc3 paa europa saa kan broren min spille paa en annen realm samtidig.

Antakeligvis er det noe troebbel med firewall. Faa tak i en venn e.l. som har litt peiling paa dette saa han ordner det for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...