Gå til innhold

Trenger javascript noen motor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurte på om javascript (til hjemmeside) Trenger noen drivere eller hva jeg skal kalle det. (f.eks php trenger php-language for å virke på din data)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Jeg lurte på om javascript (til hjemmeside) Trenger noen drivere eller hva jeg skal kalle det. (f.eks php trenger php-language for å virke på din data)

5721272[/snapback]

javascript kjøres i og av nettleseren. Mao må nettleseren din støtte dette!

Derfor bør man alltid tilby et alternativ til de som besøker siden din, men ikke har javascript aktivert...

Tips: om du ønsker å se hvordan siden din vil bli uten javascript, kan du lett slå jacascript av og på i "ordentlige" nettlesere som f.eks Opera: F12 -> 'Bruk javascript' (det finnes sikkert en enkel mulighet for dette i Firefox, men tvilsomt i IE)

Tilslutt: bemerk forskjellen mellom Java og javascript. Java er noe helt annet!

(Derfor er dette innlegget postet i feil kategori)

Skrevet

5721272[/snapback]

som en liten kommentar: php krever ingenting av din data for å fungere, php kjøres kun på serveren, og det som sendes til browseren er helt vanlig html. og ja, javascript != java :)

• 1 måned senere...
Skrevet

5721272[/snapback]

som en liten kommentar: php krever ingenting av din data for å fungere, php kjøres kun på serveren, og det som sendes til browseren er helt vanlig html. og ja, javascript != java :)

5723634[/snapback]

Han mente sikkert at php krever apache elns for å kjøre på localhost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...