Megnus Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 Det vil du ikke vite.... Men den andre lederen er 17 Ok. da jeg er 15 Jeg hater at folk dømmer etter alderen 5729364[/snapback] OK. Jeg dømmer ikke etter alderen, jeg bare rett og slett lurte. Men, jeg må si som noen andre at jeg stusser litt på navnet "elitelag" når jeg ser lagoppstillingen til nå... 5729375[/snapback] Jeg har jo tatt vekk ordet "elite" nå Så ikke si det lenger Jeg forstår at det ble feil ord å bruke.. Men poenget var å få til en klan som er organisert og spille bra i divisjon Fornøyde eller?
~Alex~ Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) hva er tv2 turneringen? oO Btw man får ikke noe elite lag av å få public noobs til å dille rundt og leke at de har tp. Å bygge et lag av folk som ikke har klan erfaring tar MYE tid. Dere kommer til å bli knust Play for fun, dropp det elite tullet, dere har ikke sjans Endret 12. mars 2006 av ~Alex~
Megnus Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 hva er tv2 turneringen? oO Btw man får ikke noe elite lag av å få public noobs til å dille rundt og leke at de har tp. Å bygge et lag av folk som ikke har klan erfaring tar MYE tid. Dere kommer til å bli knust Play for fun, dropp det elite tullet, dere har ikke sjans 5740741[/snapback] Takk for tipset
Togo Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Btw man får ikke noe elite lag av å få public noobs til å dille rundt og leke at de har tp. Du, taken, redux ringte nå nettopp. Han vil ha sitt ego tilbake. Alle vet at redux har TM på det sitatet der. Endret 13. mars 2006 av Togo
Megnus Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 "Btw man får ikke noe elite lag av å få public noobs til å dille rundt og leke at de har tp." Du, taken, redux ringte nå nettopp. Han vil ha sitt ego tilbake. Alle vet at redux har TM på det sitatet der. 5743898[/snapback] Dette har allerede blitt nevnt mange ganger før nå hvist du har lest posten Og jeg mener ikke public noobs din noob. Det er gode public spillere og ikke stat paddere BTW denne tråden er ikke aktuell lenger.. "Problem" solved.. (gidder ikke skrive hvordan) Bye bye folks
Megnus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 (endret) Er ikke du medlem i catch elendil? Men til deg Zevs. som lurte på om det skjedde noe her så kan jeg si at en ny klan er startet i samarbeid med eLuzion for de som kjenner ham (gammel Iron Cross spiller) Edit: Klan navnet er eXtreme7 by the way [eX7] Endret 21. mars 2006 av Zuckron
Megnus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Server, nettside og forum (osv:P) blir ordnet til lørdag forhopentlighvis.
El Matador Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Er ikke du medlem i catch elendil? Men til deg Zevs. som lurte på om det skjedde noe her så kan jeg si at en ny klan er startet i samarbeid med eLuzion for de som kjenner ham (gammel Iron Cross spiller) Edit: Klan navnet er eXtreme7 by the way [eX7] 5787685[/snapback] Jo, han er medlem i Catch. Er ikke slike navn litt oppbrukte da? slike: "sett-inn-random-navn-her-og-ett-tall-her"
Megnus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Sikkert det Men eLuzion ville absolutt ha det navnet
TheDarkListener Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Er ikke du medlem i catch elendil? Men til deg Zevs. som lurte på om det skjedde noe her så kan jeg si at en ny klan er startet i samarbeid med eLuzion for de som kjenner ham (gammel Iron Cross spiller) Edit: Klan navnet er eXtreme7 by the way [eX7] 5787685[/snapback] Jo, han er medlem i Catch. Er ikke slike navn litt oppbrukte da? slike: "sett-inn-random-navn-her-og-ett-tall-her" 5788030[/snapback] For ikke å nevne store X-er. Tipper code7 vil ha tilbake 7-tallet sitt og .
El Matador Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Synes dere burde finne på noe mer orginalt, ta f.eks Team9 også.
Megnus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Enig faktisk, men eLuzion MÅTTE ha det navnet. Og jeg kan ikke la den sjangsen gå fra meg. Han har server, kunnskaper og det hele. Så slipper jeg server på rommet selv
Megnus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Har dere fått opp IRC-rom? 5789933[/snapback] IRC? Jeg liker ikke IRC .. MSN er jo bedre jo For ikke å snakke om skype
El Matador Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Alle seriøse klaner - Med respekt for seg selv har et vellfylt IRC-rom. Endret 21. mars 2006 av Zevs.
SWAT dude... Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 skal dere først ha noe skikkelig navn på dere kalle dere noe ironisk. (ironi) Vi Suger pleier jeg å kalle squaden min når jeg kjører egen squad. er somregel jeg og fettern min (Danger-Dude) som spiller i den da men jeg vedder på at det er mange her som har blitt pwna av en "velorganisert" squad ved det navnet på One.se, TV2 og BF.no serverene.
Megnus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 skal dere først ha noe skikkelig navn på dere kalle dere noe ironisk. (ironi) Vi Suger pleier jeg å kalle squaden min når jeg kjører egen squad. er somregel jeg og fettern min (Danger-Dude) som spiller i den da men jeg vedder på at det er mange her som har blitt pwna av en "velorganisert" squad ved det navnet på One.se, TV2 og BF.no serverene. 5790275[/snapback] jaha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå