Gå til innhold

Dine beste spillerfaringer


Anbefalte innlegg

Satt å tenkte på en gang jeg spilte Call of Duty med noen kamerater og kom på en situasjon...

 

Jeg hadde nettopp hostet spillet og sprang litt rundt på mapen...

Og så kom en av kameratene mine inn. Han startet med et sniper våpen og med en gang han begynte å springe skjøt han to skudd helt vilt... bare for å teste våpenet.

Og da skjedde det umulige, han traff meg midt i planeten :D:hrm:

Det var masse busker imellom oss og han hadde ikke en eneste anelse om at jeg var der. Han bare snurret vilt rundt med musa og skjøt samtidig.

 

 

Har du noen morsome opplevelser så gjerne post de her. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var masse busker imellom oss og han hadde ikke en eneste anelse om at jeg var der. Han bare snurret vilt rundt med musa og skjøt samtidig.

 

 

 

Min opplevelse var ganske lik, bare at jeg var den som skøyt og hadde flaks

:tease:

 

Fra tiden jeg spilte CS:S, en cheater kommer inn på serveren, slår på alt av cheats som er mulig. Jeg gidder jo ikke spille når han holder på så jeg specca litt får jeg fant ut at jeg skulle prøve noe.

 

Jeg joina spillet igjen, løp litt framover (var terrorist på de_dust), skal skrive noe til resten av folka på serveren og i det jeg tar hånda fra tastaturet til musa igjen kommer jeg tilfeldigvis borti museknappen. BANG!! Headshot med AK47 på cheateren som kom i hundre rundt hjørnet, har ikke ledd så mye på lenge.

 

Tenkte jobben min var gjort så jeg specca igjen. hehe

Lenke til kommentar

I løpet av min Renegade-karriere har eg hatt eit par doubleheadshots og omganger der siktet nærmast automatisk sikta seg inn på fiendens hovude :w00t:

 

Dei som er glad i Red Alert 2 husker sikkert oppdraget i Kremlin når du skulle lokalisere og eliminere Yuri. Eg sleit første gangen og enda opp med 2 stykk Kirov airship. Jaja tenkte eg, sender dei oppover og tar meg ein pause.

Då eg kom tilbake var luftskipa mine framleis i live, forbi heile forsvaret til Yuri og innanfor rekkevidde til å destruere alt av straumforsyning og vidare å ta ut The Kremlin. Easy peasy :p

Lenke til kommentar

Dette er vel ikke den beste (kommer ikke på), men en som jeg husker godt.

Satt og spilte Half Life 2 for første gang. Var kommet til Higway 17 ved den store broen du skal under.

Ca. i midten under der er det et lite skur med en headcrab inni. Dette var jeg uviten om første gang. Så jeg løp inn ble vettskremt når den hoppet opp, klemte av et skudd med hagla i det jeg skvatt. "SPLATT!!" Craben lå livløs på gulvet.

 

Hadde forsåvidt en lignende episode i Doom 3, men uten fienden.

Gikk forbi en søyle hvor et panel ble blåst av med damp (eller noe slikt), tømte nesten magasinet på maskinpistolen (det første du får) før jeg kom meg til hektene.

Lenke til kommentar

Hmm, det er no so masse..

Kan ta ein frå cs source..

Ein av dei første pcw eg spelte med ein venneclan. Vi var ct på dust2 og vart kraftig eigd:p

So kjøpte eg meg autosniper, sprang opp til A, og drap alle med HS :D

Pleier aldri og brukte autosniper :tease:

Etter den runda kom det mange, lol, rofl frå vårt lag, mens dei berre: Omg, cheat! :tease:

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke den beste (kommer ikke på), men en som jeg husker godt.

Satt og spilte Half Life 2 for første gang. Var kommet til Higway 17 ved den store broen du skal under.

Ca. i midten under der er det et lite skur med en headcrab inni. Dette var jeg uviten om første gang. Så jeg løp inn ble vettskremt når den hoppet opp, klemte av et skudd med hagla i det jeg skvatt. "SPLATT!!" Craben lå livløs på gulvet.

 

Hadde forsåvidt en lignende episode i Doom 3, men uten fienden.

Gikk forbi en søyle hvor et panel ble blåst av med damp (eller noe slikt), tømte nesten magasinet på maskinpistolen (det første du får) før jeg kom meg til hektene.

5717142[/snapback]

 

Æsj, de headcrabene er ekle.. det er også de tingene som henger og dingler i taket... æsj altså :p hehehe...

Er kanskje ikke så spesielt, men var litt moro da.. Jeg løp rundt på Mastuur City banen, så pelte jeg med meg et antitank set.. så tok jeg basokaen og skøyt mot et black hawk helikopter (trodde aldri jeg skulle treffe) også svingte jeg bare litt på musa (dette var altså USA bazooka) også traff jeg det, og da sprengte det (må ha hatt lite HP).. hvertfall fikk jeg 6 kills :D

Lenke til kommentar

Jeg sprang over det tørre elveleiet på mashtuur city mot hotel. Idet jeg nærmer meg den betongveggen blir jeg beskutt fra venstre. Akkurat da var jeg i ferd med reloade scaren, så jeg trakk fram pistolen slenger meg ned og fyrer av et skudd mot han som skyter på meg(Fienden ligger).

 

Samtidig som jeg skyter det skuddet legger det seg en annen fiende ned bak den første. Jeg får selvfølgelig headshot på begge to, på første skuddet :D .

 

Tidenes mest deilige to kills.

Lenke til kommentar

Satt og spilte F.E.A.R her for noen uker siden.... Skvatt skikkelig til når en død kar ble slengt gjennom ett vindu som knuste når alt var heeelt stille... Delja både hånd og mus(MX1000) i veggen av ren refleks... Ble ny mus på meg da(G7)... Dyr hobby å spille ser dere... :!: Har ikke spillt F.E.A.R etterpå.... :p

Lenke til kommentar

En av de bedre må vel være når meg og en kompis spilte Counter-Strike 1.6 på nett;

 

Vi satt på LAN, på samme server, på samme lag og ja, ghostet som bare det :p

 

Så scenarioet var at terror hadde en spiller igjen, og han hadde AWP (Eller AWM som noen kaller våpenet). CT hadde også en spiller igjen (kompisen min) og han hadde M4.

 

Siden spectate all var på så visste vi jo nøyaktig hvor han godeste terroristen satt og, nemlig dukka ned bak en kasse, med siktet rett på en døråpning.

 

Alle som har spilt CS i lengre tid vet at M4 har en fin "liten" silencer frempå, og denne stikker ganske så langt ut, og da kom også den morsomme delen. Siden han terroristen ikke var av den mest erfarne sorten så gikk kompisen min frem til kanten som terroristen siktet mot, og hva skjer da?

 

Joda, halve rifla stikker utenfor! og da begynte moroa; en Counter-Strike spiller som har spilt spillet over lengre tid vet jo at det bare er å skyte gjennom veggen! Men ikke han her... Nei han står heller og ser på han mens m4`en til kompisen min dukket frem og tilbake, og bevegde seg opp og ned på skjermen hans, og han bare satt der, med siktet godt planta rett utenfor dørkarmen, klar til å skyte med en gang cten hoppet frem. Det beste av alt var jo egentlig at han satt der i over 3 minutter før han fant ut han ble køddet med! :D

 

Vi ble riktignok kicket for ghosting da, men tror nå uansett de fleste fikk seg en god latter ut av det hele :p

Lenke til kommentar

Kommer på en gang jeg spilte CS 1.6 over nett på banen fy_buzzkill.

I begynnelsen av mapen så tar jeg opp en granat og går rundt et hjørne. Der står det en kasse og jeg kaster granaten over den. (detter er en liten bane så jeg kastet den inn på plassen der anti terroristene begynner)

Og da tok jeg ut tre stykker på et kast. :w00t:

Mitt beste kast med granat :cool:

Lenke til kommentar

i medal of honor allied assault for noen år siden på et lan så spilte jeg og en kamerat på stalingrad mappet, så hoppa jeg og en kamerat ned fra to forskjellige steder så begge var i lufta samtidig, så tok jeg headshot på han helt tilfeldig når jeg bare dro i musa og tilfeldig kom bort i den ene knappen :D var ganske sykt.

 

men mine beste opplevelser er vel kanskje HL2, far cry.......

Lenke til kommentar

Husker vel ikke noen spesielle øyeblikk, da jeg har det morsomt hele tiden da jeg spiller :tease:

Men var en gang jeg var hos en kamerat, og vi satt og spilte data seint på kvelden, det var et Thief spill. Vi kom inn i noen grotter, og så går vi fremover, over noen fluer, og så snur vi oss for å gå tilbake, og da reiser en mann seg (bare muskler) opp fra fluene rett foran oss. Gjett om vi skvatt :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

var nettop på lan. Vi starta det siste spillet før lanet var ferdig. Alle joina red alert 2. Etter det var det bare å pakke ned.

 

Gamet starta, og jeg scouta med tanksene mine. Jeg kjørte 100 m til venstre.

Plutselig kommer tanksene til en av fiendene i basen min, hadde bare rukket å bygge en powerplant. Tanksene knuser basen min før jeg før jeg fikk stoppa dem. Jeg lo så jeg grein! Etter det var det bare å pakke for meg. Mens de andre holdt på en time å spillte :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...