Gå til innhold

biligst gaming card....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På www.gamesmix.com bestilte jeg på lørdag, og de sendte på mandag! Det betyr at de sender kjapt, siden søndag ikke er en arbeidsdag

5711536[/snapback]

 

Aaaah, jeg har den store fornøyelse av å jobbe i en butikk som selger gamecard = kostpris :)

 

Men grunnen til at jeg poster, er fordi jeg lurer på om det kan lønne seg å bestille gamecard på nett? Må det ikke betales porto og slikt? Jeg lar det heller trekke fra kredittkortet mitt istedet for å lete land og strand rundt for det billigste, når man alikavel må ut med porto?

Lenke til kommentar
På www.gamesmix.com bestilte jeg på lørdag, og de sendte på mandag! Det betyr at de sender kjapt, siden søndag ikke er en arbeidsdag

5711536[/snapback]

 

Aaaah, jeg har den store fornøyelse av å jobbe i en butikk som selger gamecard = kostpris :)

 

Men grunnen til at jeg poster, er fordi jeg lurer på om det kan lønne seg å bestille gamecard på nett? Må det ikke betales porto og slikt? Jeg lar det heller trekke fra kredittkortet mitt istedet for å lete land og strand rundt for det billigste, når man alikavel må ut med porto?

5711565[/snapback]

 

Jeg bestilte to kort på lørdag, og portoen ble 27kr. Jeg tjener noen kroner der, siden kortene koster 219 her (tror jeg)

 

2 kort på internett:

 

199kr

+199kr

= 427kr

 

2 kort på Elkjøp:

 

219kr

+219kr

=438kr

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
På www.gamesmix.com bestilte jeg på lørdag, og de sendte på mandag! Det betyr at de sender kjapt, siden søndag ikke er en arbeidsdag

5711536[/snapback]

 

Aaaah, jeg har den store fornøyelse av å jobbe i en butikk som selger gamecard = kostpris :)

 

Men grunnen til at jeg poster, er fordi jeg lurer på om det kan lønne seg å bestille gamecard på nett? Må det ikke betales porto og slikt? Jeg lar det heller trekke fra kredittkortet mitt istedet for å lete land og strand rundt for det billigste, når man alikavel må ut med porto?

5711565[/snapback]

 

Jeg bestilte to kort på lørdag, og portoen ble 27kr. Jeg tjener noen kroner der, siden kortene koster 219 her (tror jeg)

 

2 kort på internett:

 

199kr

+199kr

= 427kr

 

2 kort på Elkjøp:

 

219kr

+219kr

=438kr

5711576[/snapback]

 

 

selger dem gaming cards på elkjøp?? :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...