Gå til innhold

En utfordring: Selvportrett


Anbefalte innlegg

Selvportrett kan vel være skumle greier, så jeg har litt lyst å sende en utfordring til folket om å ta selvportrett og legge i denne tråden.

 

Og for å ha det klart, selvportrett er at du tar bilde av deg selv. Du må selv trykke på utløserknappen, eller bruke selvutløser.

 

Jeg får vel begynne selv. Ikke akkurat noe ekstraordinært. Softet litt i PS.

Ekstern slaveblitz.

Endret av stoners
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du è nøtters Mongo!

 

Nakenbildene får vi spare til en annen anledning, så her er en samling "normale" bilder av meg (og mine personligheter) fra tidlig på 90-tallet. De er "tatt" med en Logitech rullescanner midt på natta fordi jeg ikke fikk sove og kjedet meg noe sinnsykt. NB! Jeg har kasta bestemors-brillene! :D

 

Jeg skal kanskje ikke fortelle hva som skjedde når jeg forsøkte å skanne meg selv i helfigur - uten klær på, i bare pelsen med andre ord. Hint: rulleskanner, med rullende gummihjul.. :omg:

 

faces.jpg

Lenke til kommentar

Argh, irriterer meg at jeg ikke finner igjen originalen til dette bildet, ikke noen av de i serien faktisk. Tok de som skoleprosjekt en gang i fjor, ble stilt ut på Kunstforeningen i Molde :D

 

Liten versjon da;

http://foto.no/bruker/selvportrett/37694.jpg

 

Edit:

Øyh! Jeg fant, jeg fant! Jeg fant ordentlige versjoner, av alle fire bildene, slik de var hengt opp originalt (det første bildet først selvsagt, med det andre bildet rett til høyre :) )

 

Bilde 1

Bilde 2

Endret av OML
Lenke til kommentar
Jeg har også lagt ved et bilde av meg som jeg tok før jeg gikk til skolen en dag.

5711819[/snapback]

 

Du ligna på en ung versjon av Tim Robbins (skuespilleren). Helt seriøst

5713396[/snapback]

takk, den var ny.

 

Da ligner jeg altså på. (etter tidligere referanser jeg har hørt om mitt ansikt)

Tom Delonge

Titten Tei

Tim Robbins

 

Men over til den virkelige tråden.

 

SirMaximus

veldig kult bilde. Kameraet du har brukt er nok av en mye høyere standar en det jeg noen gang har brukt. Meget kult. Like høykontrasthåret (i ansiktet :p) og brillene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...