Gå til innhold

En utfordring: Selvportrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel hjemme fra Italia, så får jeg bidra med et bilde derfra. Tittel kan være "PMnormal slik de fleste kjenner ham", ha ha. Dere får fremdeles lure litt på hvordan jeg egentlig ser ut, men jakken er jo veldig fin (AS Roma i våre hjerter, død over Lazio!).

Bildet er forresten tatt på badet i leiligheten i Cassia, og inngår i en evig tilbakevendende serie speilbilder av meg selv på forskjellige baderom :cool:

post-76334-1143065915_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Vralteladden: Det var ett utrolig tøft bilde :D Jobbet du i Zimbabwe lenge? Og hva jobbet du som? Har faktisk lyst å jobbe nedi de landene der selv ett år eller to. Jobbe med dyrelivet :)

 

Selvportrettet mitt ble tatt for ett par dager siden. Jeg tok dette for å legge det ut her, men glemte det bort :blush:

post-39493-1143656341_thumb.jpg

Lenke til kommentar

PMnormal: Forza Roma! Der steg du et par hakk til i min respekt til deg :thumbup:

Var i Roma selv i høst, og så Roma-Lazio for 2. gang. Første gangen var i 2004, da kampen ble avlyst etter pause! Tok litt hardt på med tåregassen ja :p Lazio vaffanculo! :D

 

Tilbake til topic:

Tok dette bildet i sammenheng med at jeg trengte bilde til russekort :p

 

post-69694-1143659881_thumb.jpg

 

Er ikke helt sikker på hvorvidt jeg har lykkes i converteringen fra raw, eksprimenterte en god del med curves for første gang :p

Lenke til kommentar
Vralteladden: Det var ett utrolig tøft bilde  :D Jobbet du i Zimbabwe lenge? Og hva jobbet du som? Har faktisk lyst å jobbe nedi de landene der selv ett år eller to. Jobbe med dyrelivet :)

 

Selvportrettet mitt ble tatt for ett par dager siden. Jeg tok dette for å legge det ut her, men glemte det bort :blush:

5834493[/snapback]

 

Jobba der i 1 månad i januar, men reiser tilbake om eit par dagar for å vera der i ei lengre periode. Dreiv med frivilllig arbeid i eit reservat med løveoppdrett. Dette er absolutt å annbefale!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Veldig kult bilde, bjornkn, men jeg ble litt skuffet likevel. Da jeg så at du hadde et innslag i denne tråden, så tenkte jeg vi skulle få se deg. Kjiping.

5905693[/snapback]

Og du sier du, som gjemte deg bak kameraet ;)

Her har du ett da, uten noe som helst som jeg skjuler meg bak...

post-40718-1144794820_thumb.jpg

Endret av bjornkn
Lenke til kommentar

På tide med en tur til frisøren, gamle mann :p Jeg viste i alle fall frem den fine AS Roma-jakken min. Tenkte det var nok kjennetegn å gå etter for de som lusker rundt i buskene ved Olavskirken for å avsløre min sivile identitet. En superhelt som meg må jo vokte litt over min identitet, vet du.

En annen sak er at det er få som vet hvordan jeg ser ut uten et kamera foran ansiktet. Det er min ekvivalent med Fantomets maske. Den som ser PMnormals øyne...... :cry:

post-76334-1144796216_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...