Gå til innhold

Er world of warcraft et verdt liv å leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ka3ne: Kan du ikke heller gå å plage noen andre som virkelig har problemer med livet sitt. Narkomane, folk som sliter med fattigdom eller engasjere deg i ulandshjelp. Tviler på at noen her har behov for din, finn dere noe bedre å gjøre misjonering.

Endret av 1337Antikatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner godt hva trådstarter mener. Har to kompisser på jobb som lever i wow. Det eneste som står i huet på dem er å komme seg hjem og spille wow. Før ringte de og vi snakket en del på fritiden. Nå spiller de kun wow og ingen andre har noe kontakt med de lenger. Tror ikke det er sunt når spill overtar for venner.

Han ene lurer seg til å ta "røykepauser" der han stikker avgårde på et stillekontor og sitter og spiller i arbeidstida.

Kona til den ene klager noe sinnsykt på at han faen meg må være litt mer til mer mentalt til stedet og ikke bare sitte i sofaen med laptopen mentalt være langt inne i wow.

Da er det nå bedre med en halvtime med battlefield en gang i blandt :cool:

Skrevet (endret)

Trådstarter retter seg til alle som spiller wow.

Selv om du spiller betyr ikke at du ofrer noe som helst for å spille.

Det er synd at noen ikke greier å kontrollere seg, men dette er mer unntak enn regel.

Endret av Pinglebolle
Skrevet

Til trådstarter:

Ser via hjemmesiden din at du er veldig opphengt i venner og familie..

Ser du har et bilde der som heter Den lille søte familien <3 - Januar 2006 -, med deg, en gutt, og 2 mindre unger...

Dine unger? (kanskje litt store for det, men bare tanker... )

Skriver du her pga du selv har mistet ungdomstia pga unger, evt andre ting, og ikke vil at andre skal gjøre samme "feilen"?

Ikke vet jeg, men fortell gjerne...

Skrevet

Er jo et problem for oss som har venner som er hektet, dropper skole og det meste av sosiale aktiviteter.

Greit nok at enkelte her klarer seg men det er mange der ute som er hektet og får livene sine ødelagt pga wowiwow.

Skrevet

I min noe triste situasjon (nettopp separert) så føler jeg at wow kan ta meg bort fra det triste i en viss tid, og at det er et bedre alternativ til å sitte alene i sofaen å sture er helt sikkert.

Selvsagt kommer jeg ikke til å leve hele mitt liv i wow. Jeg snakker med familie, er med venner, passer på min sønn noen dager her og der osv..men man kan ikke trenge seg på venner hele tiden. Alle mennesker er liksom ment å kunne være hjemme for seg selv en del timer av døgnet også.

Men wow vil nok hjelpe meg å komme gjennom dem tunge timene som oppstår etter at jobb og trening er gjort unna...noen timer før man legger seg liksom. Dem dagene man ikke er hos en kamerat å ser film hehe.

Skrevet

Blir nok litt mye Wow innimellom ja :/

Men så har jeg de beste RL kameratene på samme server som meg som også spillet ganske mye. Så vi spiller mye sammen og prater sammen på TS/Ventrilo.

På den ene side så prater jeg mye oftere med min RL kamperater nå enn før men vi ses kanske ikke like ofte i RL da... Vi har holdt sammen i mange år og er spillegale hele gjengen!

Skrevet

Denne tråden er kun lagd for å provosere og skape unødvendig dårlig stemning på forumet - og jeg mener den dermed ikke har livets rett. Tråd stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...