Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Hva med at alle poster et screenshot fra firmaet de driver med nå?

Får vel begynne selv, så her har dere begynnelsen på Coal Drop:

Ja, jeg VET at jeg må lage en balancer til inngangen..

 

SS01-1.png

 

Stasjonen er så stor siden jeg skal bruke trainlenght 25. :)

Samma for svingene.

 

Edit: Hmm, det kan jo være at det bare er meg som ALLTID har 3-4 firma som jeg driver på med i mange uker uten å gjøre noe fornuftig på pcen....? Tipper at de fleste av dere har bedre ting å gjøre enn å spille OpenTTD/TTDPatch.

Men uansett, hvis dere holder på med et firma nå så hadde det vert tøft å sett et screenshot. :)

 

 

@HerOptimus:

450 mrd. er IKKE dårlig på TTO!! :wow:

(TTO = Transport Tycoon Original)

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså seriøst, for ett rot!

 

Do like me, la togene kun gå i en retning. Pent, ryddig og meget effektivt.

 

Si om du skal frakte passasjerer igjennom hele spillet holder det med si 5 x 25 stasjoner. rundt 100 tog som kjører (da snakker vi editor map). Det samme gjelder frakting av goods og alt annet av ressurser. Billigere i bygging, drift og tjener like mye. Enklere og bytte hele systemet når den tia kommer også.

Lenke til kommentar

Hei OTTD gjengen :)

 

jeg har et problem, jeg vil ha en togstasjon med to spor til å gå andre veien, altså ikke horisontal/vertikal, men vest/øst ettersom at jeg har noen signallys som ikke vil fungere otherwise. noen som vet hvordan man endrer retningen til stasjonen uten å få den til å gå vertikal eller horisontal? eller eventuelt endre retningen signallysene skal fungere? kan legge ut screenshots

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hva du mener. På en togstasjon kan tog stoppe, kjøre og passere i begge rettninger uten at du trenger å gjøre noe spesielt. Dersom du setter opp lys så bruker du skift samtidig som du trykker på lyskrysset for å endre type og retning.

 

Edit: ved nærmere ettertanke trenger du vel ikke å tenke på dette med skift heller. Trykk flere ganger på lyskrysset for å endre type.

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hva du mener. På en togstasjon kan tog stoppe, kjøre og passere i begge rettninger uten at du trenger å gjøre noe spesielt. Dersom du setter opp lys så bruker du skift samtidig som du trykker på lyskrysset for å endre type og retning.

 

Edit: ved nærmere ettertanke trenger du vel ikke å tenke på dette med skift heller. Trykk flere ganger på lyskrysset for å endre type.

Ok, da tror jeg at jeg skjønner :) takk skal du ha ;)

Lenke til kommentar

Ok, jeg prøvde shift click og da kom det bare et vindu over estimert kostnad

 

legger ut bilder nå for å vise hva jeg mener

post-141686-1233831815_thumb.png

Her er altså retningene på signalene jeg har nå, og de går imot kjøreretningen jeg har tenkt til å bruke

post-141686-1233831830_thumb.jpg

her er hvordan jeg vil at det skal se ut, der man kan se det grønne/røde lyset istedenfor bakdelen av signallyset

Lenke til kommentar

Her er split'en fra ML til Coal Drop:

Den er ikke ferdig da, siden jeg må lage en balancer..

 

HuntfingpoolTransport31-01-19582.png

 

her er en av joinerene til ML med prios:

 

HuntfingpoolTransport31-01-1958.png

 

HuntfingpoolTransport31-01-19581.png

 

Forstår ikke helt hva du mener. På en togstasjon kan tog stoppe, kjøre og passere i begge rettninger uten at du trenger å gjøre noe spesielt. Dersom du setter opp lys så bruker du skift samtidig som du trykker på lyskrysset for å endre type og retning.

 

Edit: ved nærmere ettertanke trenger du vel ikke å tenke på dette med skift heller. Trykk flere ganger på lyskrysset for å endre type.

 

Det heter Ctrl. ;)

 

 

Og til deg Morten:

 

Signaler.png

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...