Schnickaschnicka Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Spilte nå på tv2 srv 16 sharqi peninsula. Hadde kanon i helikopter. Tv station var eneste fiendtlige base igjen og jeg fikk 135 poeng Fikk 134 poeng som best combat, medic og helicopter. Er disse global score, eller er dette noe annet. Fikk tilsammen på en runde 135 poeng pga kills, og på top players fikk ejg til sammen 394 poeng. Vil jeg da få tillegg på 529 poeng globalt?
Elendil Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det som står utheve med gull skrift på scoreboard er det som blir tilsammen.
Saykin Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Lærer noe nytt hver dag.. begynte å spille BF2 idag jeg. Har null peil
MrLee Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Spilte nå på tv2 srv 16 sharqi peninsula. Hadde kanon i helikopter. Tv station var eneste fiendtlige base igjen og jeg fikk 135 poeng Fikk 134 poeng som best combat, medic og helicopter. Er disse global score, eller er dette noe annet. Fikk tilsammen på en runde 135 poeng pga kills, og på top players fikk ejg til sammen 394 poeng. Vil jeg da få tillegg på 529 poeng globalt? 5684973[/snapback] nei. du fikk bare 135 global points. den siste sliden viser bare hvem som var best som hva, med tilhørende poengsum han fikk...det blir ikke addert.
espinos Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 gorunde idag slev. 150 global en runde på 20 min (karkan)
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Dette ser ut til å bli en skrytetråd, så jeg slenger meg på! Hadde en rimelig god runde sammen en kompis på warlord. Han fikk 155 og jeg fikk 176. Tredjeplassen måtte nøye seg med 92. Det skumle var at det ikke var hor..
Schnickaschnicka Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 finnes det noe sted hvor man kan se hvem som er best i verden i BF? og hvem som har fått flest globale poeng i en runde og sånn??
-Teddy- Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nå som vi er så godt igang kan jeg nevne at jeg fikk 60 i score på under to minutter på EA Offical. Connecta mot slutten av et game og endte som best player.
PsychoDevil98 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Bra akselerasjon, Teddy. Hvilket kit hadde du? :9
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nå som vi er så godt igang kan jeg nevne at jeg fikk 60 i score på under to minutter på EA Offical. Connecta mot slutten av et game og endte som best player. 5690220[/snapback] på under 2 minutter? du overdriver ikke nå da?
Elendil Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 finnes det noe sted hvor man kan se hvem som er best i verden i BF? og hvem som har fått flest globale poeng i en runde og sånn?? 5690156[/snapback] Nei eigentlig ikkje.
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 "Best i verden i BF"? Hvis du leter etter topp 10-listen over de som har mest fritid i hele verden, ta en kikk på www.bf2s.com, men om du tror de er "best", som i mest skilled, så er du på villspor.
TheDarkListener Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 BF2 er et alt for allsidig spill til at man kan bli enige om en person som verdens beste. Finnes mange gode, også blant topp10 fritids, men verdens beste spiller kan det godt være at verken du eller jeg har hørt om.
-Teddy- Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Nå som vi er så godt igang kan jeg nevne at jeg fikk 60 i score på under to minutter på EA Offical. Connecta mot slutten av et game og endte som best player. 5690220[/snapback] på under 2 minutter? du overdriver ikke nå da? 5690293[/snapback] Nope. Connecta EA Official på Dalian, SUMC hadde ikke flagg. Pella meg ut til carrier, skjøt ned to blackhawks og et cobra + Phalanx og deretter skjøt jeg folk som spawna. EDIT: Med Z10 ofc. EDIT2: Husker ikke kit med tror det var Assault. Endret 3. mars 2006 av -Teddy-
Ricaldo Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Når det gjelder stats.. Noen som vet om det finnes noen rankingliste over nordmenn? Altså om man kan sortere ut norske spillere fra en global rankingliste? Hvis dere skjønner.. Tenker egentlig ikke bare på poeng da, men også så man kan se på andre skills på norske spillere.. Vel, dette ble kanskje et litt klønete innlegg, men prøver likevel.
Jonulf Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Greide å få 201 poeng på Sharqi uten bruk av heli. Sprang bare rundt som Special ops til fots. Tror jeg tok ørten tankser med c4 . De forstod ingenting. :!:
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) BF2 er et alt for allsidig spill til at man kan bli enige om en person som verdens beste. Finnes mange gode, også blant topp10 fritids, men verdens beste spiller kan det godt være at verken du eller jeg har hørt om. 5695163[/snapback] Jeg har heller ikke sagt at jeg vet hvem som er verdens beste, jeg bare sier at de som er på topp10 poengmessig IKKE er det. Dette er de beste, etter min mening: Helikopter: dignitas\\SonDac Inf: codeseven.neo;) Endret 5. mars 2006 av Bandidos-Pelle
espinos Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg fikk Expert knifte nettopp og serveren var ikke sånn pistol, knife only!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå