-Logos- Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg prøver å installere driveren til en printer.. en hp.. men under install av printer så kommer det opp: Ingen tilgang! Deretter kommer det HELE tiden opp en: maskinvare funnet, ingen tilgang. Om igjen og om igjen til du tilslutt kobler fra skriveren(USB) Noen ide? Hva får den ikke tilgang til? systemet? printeren(virker rart)
-Logos- Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 ja, ganske sikker på det. da dette er eneste brukeren som noen gang har brukt datamaskinen
wil Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Du er sikker på at du har riktig skriver driver da? Og at har kobla i skriveren?
-Logos- Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 ja! bruker cd som fulgte med! og skriveren kobles til via usb.. og den feilmeldinga som kommer stopper ikke før man kobler fra skriveren
TCi Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du kan prøve å logge inn som administrator. Logg deg av og trykk ctrl + alt +del, 2 ganger og skriv inn Administrator og passordet du skrev under installasjonen. Om du ikke bare bruker administratorkontoen da...
-Logos- Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hei! Prøvde å logge inn som administrator, men fikk meldingen at det var begrensinger på kontoen... jaja starta opp i sikker modus som admin. Men der kommer det at RPC-serveren ikke er tiljengelig. I frustrasjon trøkka jeg inn xp cd'en og kjørte en reperasjon av systemet. Noe som førte til at jeg måtte skrive inn cd nøkkel, cd nøkkelen står på maskinen. Da installasjonen var ferdig og ting skulle aktiveres får jeg meldingen at produktnøkkelen ikke er gyldig. (hatt samma prob før så jeg ringer til M$) Ringer dem 21.10 og må taste inn en kode på 5 x 9 tall. Og får som jeg ventet feilmelding og blir satt over til kundebehandler. klokka er 22.01 og kontoret er stengt. Problemet er egentlig. Hva er begrensinger på kontoen? Endret 2. mars 2006 av mariunae
TCi Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hmm.. veldig rart. Virker som den kontoen din (vanlig konto med admin rettigheter) har noen rettighetsproblemer av ukjente grunner. Administratorkontoen har full tilgang på alt og alle, så jeg tror problemet ligger på kontoen du bruker til vanlig. Muligens kan det være pga. virus eller spyware o.l. Kanskje du kan ta et søk og se hva du finner.
-Logos- Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Hmm.. veldig rart. Virker som den kontoen din (vanlig konto med admin rettigheter) har noen rettighetsproblemer av ukjente grunner. Administratorkontoen har full tilgang på alt og alle, så jeg tror problemet ligger på kontoen du bruker til vanlig. Muligens kan det være pga. virus eller spyware o.l. Kanskje du kan ta et søk og se hva du finner. 5687494[/snapback] Kom jo ikke på med administrator kontoen, og jeg reinstallerte driverne. Har kjørt søk med adaware før, kan jo prøve AVG også. Men hva er begrensninger på kontoen når jeg: ctrl + alt + del x 2 og logger på? Er da jeg får den meldingen
wiberos Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Å aktivere med å ringe MS Norge så er det begrensninger, arbeidstider og alt det Bull.. Så ring gratis nummeret , det er 24 timer service der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå