Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?

Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

• XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg orker ikke og lese mellom sidene for og se om noen andre har foreslått det samme men jeg kunne tenkt meg en hw.no med brukernavnet mitt på..det hadde vært litt stilig..f.eks hw.no på venstre pupp og brukernavnet på høyre.elrno

Skrevet
Det har blitt tatt opp ja... men det vil bli veldig dyrt har jeg hørt... Likte idé'en..

5745005[/snapback]

Hvor hørte du at det ble veldig dyrt? Man får jo t-skjorter med helt custom trykk til en akseptabel pris gjør man ikke? Men det er kanskje dårligere kvalitet da?

AtW

Skrevet

Jeg er med...

:hmm: Brukernavn hadde vært stiligt ja... Er det noen som vet prisforskjelden?

Kan da ikke være så forferdelig mye dyrere...

Skrevet
synes personlig at ideen med nick på t-skjorten var ganske dårlig, jeg vil ha uten

5746569[/snapback]

Blir nok ikke produsert med nick, alt for dyrt og ikke så mange som vil ha de..

Skrevet
Men skriver du meg opp Dag-Erik?

5745065[/snapback]

Nei :p Var bare en liste for å få sånn ca oversikt over hvem som ville ha. Forumstyret kommer ikke til å bruke den...

Hvis det blir noen T-skjorter... Kan jeg få endret nicket mitt fra HansaKebab til EvenruD?

5745511[/snapback]

Går sikkert ann... :p
Skrevet
synes personlig at ideen med nick på t-skjorten var ganske dårlig, jeg vil ha uten

5746569[/snapback]

Blir nok ikke produsert med nick, alt for dyrt og ikke så mange som vil ha de..

5746577[/snapback]

Igjen lurer jeg på hvor dyrt det blir, valgfritt trykk på en eneklt t-skjorte er jo ikke så dyrt? Og det kan jo hende mange vil ha det, selv om ønskene om det i denne tråden drukner litt i alle de meningsløse "jeg vil ha en t-skjorte"-innleggene.

AtW

Skrevet
Igjen lurer jeg på hvor dyrt det blir, valgfritt trykk på en eneklt t-skjorte er jo ikke så dyrt? Og det kan jo hende mange vil ha det, selv om ønskene om det i denne tråden drukner litt i alle de meningsløse "jeg vil ha en t-skjorte"-innleggene.

AtW

5746599[/snapback]

Nei, men da blir det en type trykk som går av særdeles lett i vask. Skal det trykkes opp T-skjorter med individuell tekst som samtidig er i god kvalitet, vil prisen øke enormt.

Skrevet

Eg skal ha en svart skjorte med hw.no på om det så koster meg 1000, spenn... får jo ikke laget min egen så da blir på denne måten :p

Skrevet

Blir ikke t-skjorten slik mitt forslag viser, som mange er enige i utsendemessig, så trykker jeg opp min egen t-skjorte. Koster uansett ikke så mye nedi byen her.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

ja jeg er interessert

Skrevet
Blir ikke t-skjorten slik mitt forslag viser, som mange er enige i utsendemessig, så trykker jeg opp min egen t-skjorte. Koster uansett ikke så mye nedi byen her.

5747111[/snapback]

Får en lov til det da? jeg spurte en gang, men de ville ikke la logoen sin gå til det formålet. Formålet var å lagen min egen t skjorte ?

Skrevet (endret)

Det bryr jeg meg fint lite om. Kommer uansett bare til å valse rundt på rommet mitt mens

jeg har den på meg.

Endret av Agressive
Skrevet

5747111[/snapback]

Får en lov til det da? jeg spurte en gang, men de ville ikke la logoen sin gå til det formålet. Formålet var å lagen min egen t skjorte ?

5747120[/snapback]

HW-logo er beskyttet materiale såvidt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...