Gå til innhold

X3 - The trading is dead


Anbefalte innlegg

Spiller X3 Reunion. Har en game tid på noen dager nå. Men alt er dødt. Har noen fabrikker, samt noen sector tradere, men det hjelper lite ettersom det ikke finnes en eneste fabrikk ellers som har flere frakteskip til å jobbe for seg. Hva skylles dette? Var ikke sånt i x2 og x3? har siste update 1.3. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yeah, utviklere setter nok veldig pris på gamere som ringer å snakker i kode. (Les: OMG teh gamez0r n0t workz0r proper! BUG FIX PATCHERUU)

5683336[/snapback]

 

For en klovn du er?

 

Han bruker OMG og du tar han for å være en 1337h4ck0r...

 

 

Altså, må jo være no bøgg hvis alle skipa samles et sted.

Og hvis han sier ifra får han kanskje beskjed om hvordan det skal fikses.

 

Du er jo bare latterlig.

 

edit:

 

Tipper vi setter pris på folk som ikke vet forskjell på å/og bruk.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
OMG!! scouta sectorer, fant en stasjon med over 200 trade skip rundt.. MEGA BUG... skuffende  :cry:  alle tradere har tatt turen der.. eg ringe faen t Egosoft!

5681028[/snapback]

 

Leste om en som hadde samme problem som deg på Egosoft-forumet.

Hundrevis av skip som gikk rundt en base i montalar, og ikke kom seg inn.

 

En hadde fixet ett lignende problem med å gå ut og inn av sektoren noen ganger.

Ingen andre har opplevd det samme, men de fleste der foreslår å sprenge romstasjonen.. På bekostning av statusen med rasen for så å gjennopbygge statusen etterpå.

 

Det jeg lurer ville kanskje gjort, var å kjøpt en lik base å plassert den i samme system, for så å kanskje sprenge den konkurerende basen etterpå.. Skulle jo tro at det var stor etterspørsel etter varen hvis 200 skip vil inn på basen å handle. :)

 

Men det blir sikkert fikset snart i 1.4, som vistnok skal være like rundt hjørnet, siden problemet er tatt opp av en annen person på Egosoft sitt forum, ihvertfall hvis du forteller at du også har samme problem.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

har fått lest om samme problemet på egosoft ++.. bug som skjer av og til. jeg har hatt uflax, har starta på nytt nå med samme gametime, å har ikke merket noe enda.. håper ikke alle x-universets tradere kansje finner på å hamle opp med kha'ak denne gang :tease:

Lenke til kommentar
har fått lest om samme problemet på egosoft ++.. bug som skjer av og til. jeg har hatt uflax, har starta på nytt nå med samme gametime, å har ikke merket noe enda.. håper ikke alle x-universets tradere kansje finner på å hamle opp med kha'ak denne gang  :tease:

5689708[/snapback]

 

hehe, du får trøste deg med at det ikke var DIN base alle traderene ville inn på..

Det hadde vært bittert å sett 3-4 hundre tradere svirre rundt basen din, og ingen kom seg inn for å kjøpe greiene dine.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...