Gå til innhold

Er du Seinfeld fan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Elsker bare George i den serien, samt Cosmo seff :D

Så en episode her om dagen da bilen til George visstnok begynte å brenne pga. faren til dama, en dame på hest og en fyr i en kiosk :!:

Elsker bare Seinfeld. Har vel sett ca. halvparten av episodene :)

Noen episoder jeg kommer på i farten må vel være 'bubbleboy' og når de ikke finner igjen bilen sin i parkeringshuset. Eller hva med Kramer aka. 'the smog strangler' :!:

Endret av M@R7!N
Skrevet
jeg har sansen for den episoden der Kramer skal prøve kjøre en bil og se hvor langt han kan kjøre med bensin målern på 0

6857737[/snapback]

Den er kjempebra ja :!: Lenge siden jeg har sett den :hmm:

Skrevet
jeg har sansen for den episoden der Kramer skal prøve kjøre en bil og se hvor langt han kan kjøre med bensin målern på 0

6857737[/snapback]

QUOTE meg selv da..

noen som vet hvem sesong den episoden er på?

Skrevet

Harke fått sett så mye på Seinfeld i det siste, men har sett litt før. :)

Digger episoden der George må være marinebiolog! Og må redde en hval fra (det vi finner ut etterpå) er Kramer's golfball. :---D

• 3 uker senere...
Skrevet
Dvd'ene er værd pengene :p

7061002[/snapback]

Den støttes, kjøpte de kort tid etter jeg skrev inlegget over, har alle episodene fra seson 1&2 nå, neste blir sesong 3...:)

Skrevet

Synes serien fortsatt er genial, Kramer og George tar kaka. Er ikke alltid jeg synes Jerry er så vannvittig morsom da, er mer de andre rollene i serien som gjør det morsomt. En av favorittene er The Fire, med brann i et bursdagselskap, og en spinnvill busshistorie fra Kramer...

• 2 uker senere...
Skrevet
Skulle ønske DVD'ene kunne gå bittelitt ned i pris, blir dyrt med alle sammen...

7175239[/snapback]

De koster vell 200kr sesongen, noe som ikke er så dyrt med tanke på alle timene med morro du får. :)

Mvh Erling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...