Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg tenker meg om, så kan jeg ikke huske å ha sett noen med briller.

*Føle seg alene * :cry:

Btw; Ja jeg har pledd bak ryggen og Ja det er Emporio Armani briller ;)

h4.jpg

Briller, yeah! :w00t:

Mine er forøvrig Calvin Klein.

Skrevet (endret)

tenkte jeg skulle legge ut bilde ..

veldig raskt ..

jeg er trøtt.. jeg bestemte meg for å ta bildet på samme måte som mange andre ..!! :p

PS: jeg vet ikke hvor det arret på kinnet stammer i fra .. det er et stort mysterium .. har hatt det hele livet

Edit: Forumets fasistiske svin har satt ban på url til siden min ... så .... DAMMIT!

for dere som vil se .. se her http://tinyurl.com/36edn

Endret av Kebab GUD
Skrevet (endret)
atticus, jeg har postet her, og jeg har briller.

EDIIIIT: *Teste* HEI!

Det sier dem alle.

Når jeg tenker meg om så husker jeg bildet ditt..

Er litt for trøtt..

TEST: ######

Endret av atticus
Skrevet

Dette er ikke så veldig recent men det er det bildet av meg jeg er mest fornøyd med av meg selv er dette:

Cestmoi.jpg

Har posta litt for mange poster i denna tråden idag men jeg synes det er så gøy når alle poster masse bilder :D

ps: har alle med briller merkebriller eller?

Skrevet (endret)
ps: har alle med briller merkebriller eller?

Eneste måten man ikke kan bli mobba for å ha briller, er å ha et kjent merke :p

edit: manglet to ord

edit2: sjuPsju.org :D

Endret av atticus
Skrevet

@Anette_87: Alle innfatninger man får kjøpt hos optikere er, stort sett, merkeinnfatninger.

og @bildet ditt: niiice du er'a! :)

Skrevet
@Anette_87: Alle innfatninger man får kjøpt hos optikere er, stort sett, merkeinnfatninger.

og @bildet ditt: niiice du er'a! :)

Måtte nesten poste et bilde jeg så normal ut på da :p

Søstera mi kom inn når jeg hadde posta det første bildet idag og hu ble skikkelig sjokka og utbrøt: Herregud du ser jo helt gæren ut jo Anette! De kommer til å tro at du er helt rar! Det var ingen normale bilder jo!! :D hehe

Skrevet

hmm... jeg har briller, bruker dem ikke ofte, og vet ikke hva slags merke de er.. *sjekke*

Nakoyá Eyewear står det med så liten skrift at hvis du trenger briller, kan du ikke lese det :hmm:

Skrevet

Jeg, derimot, må bruke briller heile jævla tiden. Jeg ser jo som en kråke uten. Fikk merkelignok 5 på synet på sesjon, fikk et innfall av skarpsynthet akkurat når det var minst beleilig. Har -2,25 og -2,50, og en del hornhinneskjevhet... Og når jeg ALLTID har brukt briller, ser jeg jo ingenting uten. Dessuten blir synet mitt dårligere og dårligere for hvert år. Da jeg var liten hadde jeg -0,25 på begge øynene, og har gradvis sneket seg nedover. I'm gonna ble blind by the time I'm 50 :(

Skrevet (endret)

Her er mitt første bilde i denne tråden, slang meg på samme tog som atticus :love:

bjaa.jpg

Dette er bilde av meg usminket, trøtt og dopfri.

:)

Edit: Seven-Pee-Seven.org

Endret av bjaa
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...