k1ngkong Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Ulemper - Fungerer ikke på Icemat, skipper VELDIG på func og q-pad Noen som har g5 og en musematte som _de_ mener passer PERFEKT? Skal ikke kjøpe Icemat og func av enkle grunner. func blir slitt etter en måned. Icemat har de kantene på matten som er ubehagelig. - Har mattene selv, så ikke motsi noe :!: Hadde tenkt å kjøpe g5 og qpad, men ettersom jeg så den kommentaren g5 fikk ble jeg veldig usikker. Noen som har noe bra forslag til gaming mus og musmatte? Send a msg. DANKE!
tommy_89 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Funker vel på begge mattene du nevner etter driveroppdatering? Jeg har G5 og Corepad, G5èn har ALDRI tulla på corepad`n De to funker i allfall bra sammen, men finnes sikkert bedre... Endret 23. februar 2006 av tommy_89
danandre Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 G5 funker helt fint på min S&S Steelpad ... men du burde teste selv før du kjøper .. hvis du kan
BoOt3r Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 S&S, fUnC, Tunder8&9... alle matter av samme "type" og alle funker gromt med G5.. bruker selv S&S, dog med IE3.0, har to kamerater med G5 og samme matte, de bytter ikke med det første for å si det sånn
-Alex- Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Jeg bruker q-pad, har ingen problemer med det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå