Gå til innhold

Barca vs. Chelsea i kveld. Hvem vinner?


Onyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at Barca vant førstekampen. Men, husk at Chelsea har for vane å snu nederlag til seier i returoppgjøret. Vi husker vel hva som skjedde i fjor?

 

Dette er selvagt den moralske finalen i Champions League. Litt trist at de to desidert beste lagene ikke møter hverandre i finalen.

5650070[/snapback]

 

I fjor var i fjor.

 

Barca må vel ha fikset på laget siden da, med tanke på taktikk/spillere, trening osv.

I Nou Camp så har Barca tapt bare en 1-2 ganger i denne sesongen.

 

De vinner hjemme :tease:

Lenke til kommentar
Synd at Barca vant førstekampen. Men, husk at Chelsea har for vane å snu nederlag til seier i returoppgjøret. Vi husker vel hva som skjedde i fjor?

 

Dette er selvagt den moralske finalen i Champions League. Litt trist at de to desidert beste lagene ikke møter hverandre i finalen.

5650070[/snapback]

Jeg husker at Liverpool slo ut Chelsea i fjor, og endte opp med å vinne hele cupen. Den ideelle finalen mellom de beste lagene blir derfor Liverpool - Barcelona. Chelsea, desidert best? My ass.

 

Edit: Chelsea klarer aldri en 2målsseier på bortebane.

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Synd at Barca vant førstekampen. Men, husk at Chelsea har for vane å snu nederlag til seier i returoppgjøret. Vi husker vel hva som skjedde i fjor?

 

Dette er selvagt den moralske finalen i Champions League. Litt trist at de to desidert beste lagene ikke møter hverandre i finalen.

5650070[/snapback]

Jeg husker at Liverpool slo ut Chelsea i fjor, og endte opp med å vinne hele cupen. Den ideelle finalen mellom de beste lagene blir derfor Liverpool - Barcelona. Chelsea, desidert best? My ass.

 

Edit: Chelsea klarer aldri en 2målsseier på bortebane.

5650191[/snapback]

 

Liverpool må aldri få komme til finalen i år også, ene og alene av denne grunn: John Arne Riise.

Lenke til kommentar
Synd at Barca vant førstekampen. Men, husk at Chelsea har for vane å snu nederlag til seier i returoppgjøret. Vi husker vel hva som skjedde i fjor?

 

Dette er selvagt den moralske finalen i Champions League. Litt trist at de to desidert beste lagene ikke møter hverandre i finalen.

5650070[/snapback]

Jeg husker at Liverpool slo ut Chelsea i fjor, og endte opp med å vinne hele cupen. Den ideelle finalen mellom de beste lagene blir derfor Liverpool - Barcelona. Chelsea, desidert best? My ass.

 

Edit: Chelsea klarer aldri en 2målsseier på bortebane.

5650191[/snapback]

 

Liverpool må aldri få komme til finalen i år også, ene og alene av denne grunn: John Arne Riise.

5650260[/snapback]

John Arne kan gå og legge seg, men Liverpool kan godt gå til finalen igjen ;)

Lenke til kommentar

Det som skjedde i finalden i fjor var helt uhørt!

 

Milan pissa på Liverpool i første omgang! Så ødela Milan det for seg selv på starten av andre omgang. For en kamp Maldini spilte, har hele kampen på DVD (naboen har DVD-opptaker). Helt utrolig. Liverpool hadde flaks også, rett og slett ufortjent.

 

Fortell meg dere Liverpool fans, hvorfor leder de ikke Premier League? Er de ikke Europas beste lag da? Bare flaks! Taper mot Benfica (er det Benfica som er bedre mon tro?)

:thumbdown:

 

Men Barca tar alt i år! :thumbs:

Lenke til kommentar
John Arne Riise må være den mannen med størst selvsikkerhet i hele fotballverden: "I tek frisparket! Ingen he ein så go skuddfot som i!"

 

Ingenting er så gøy som å disse Riise når vi ser fotballkamper. :!:

5650365[/snapback]

Riise tror jo han er Supermann. Eplekjekk som han er avbildet halvnaken med "jeg vil ha deg" eller "jeg vet du vil ha meg" blikk i Se&Hør.

Nei, jeg følger godt med på Liverpool kamper når de spiller større kamper. Ja, Riise var god engang i tiden, scoret mål. Men så ble han vel bitt av en edderkopp og ble for "god" for alle andre... Ikke vet jeg...

 

Over til topic igjen... Jeg liker fotballag med signalfargede drakter. Utrolig tøff den gule drakta Barcelona spillte med i kveld :cool:

Lenke til kommentar
Det som skjedde i finalden i fjor var helt uhørt!

 

Milan pissa på Liverpool i første omgang! Så ødela Milan det for seg selv på starten av andre omgang. For en kamp Maldini spilte, har hele kampen på DVD (naboen har DVD-opptaker). Helt utrolig. Liverpool hadde flaks også, rett og slett ufortjent.

 

Fortell meg dere Liverpool fans, hvorfor leder de ikke Premier League? Er de ikke Europas beste lag da? Bare flaks! Taper mot Benfica (er det Benfica som er bedre mon tro?)

:thumbdown:

 

Men Barca tar alt i år!  :thumbs:

5650363[/snapback]

Jeg liker å heller se omvendt på det: Hvilken bragd er det å ligge under 3-0 i en Champions League finale, og allikevel komme tilbake og vinne? Historiens beste kamp spør du meg!

Lenke til kommentar
Det som skjedde i finalden i fjor var helt uhørt!

 

Milan pissa på Liverpool i første omgang! Så ødela Milan det for seg selv på starten av andre omgang. For en kamp Maldini spilte, har hele kampen på DVD (naboen har DVD-opptaker). Helt utrolig. Liverpool hadde flaks også, rett og slett ufortjent.

 

Fortell meg dere Liverpool fans, hvorfor leder de ikke Premier League? Er de ikke Europas beste lag da? Bare flaks! Taper mot Benfica (er det Benfica som er bedre mon tro?)

:thumbdown:

 

Men Barca tar alt i år!  :thumbs:

5650363[/snapback]

Jeg liker å heller se omvendt på det: Hvilken bragd er det å ligge under 3-0 i en Champions League finale, og allikevel komme tilbake og vinne? Historiens beste kamp spør du meg!

5650625[/snapback]

 

Bare tull. Jeg får vondt i hode av å se den kampen der. Husker at jeg satt å beit meg på neglene når det ble straffe-konk...

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Bare tull. Jeg får vondt i hode av å se den kampen der. Husker at jeg satt å beit meg på neglene når det ble straffe-konk...

:dontgetit:

5650658[/snapback]

Beit negler gjorde jeg også. Heldigvis var dét Dudek gjorde under denne straffekonken det eneste bra han har gjort som Liverpools førstekeeper. Mannen tok helt av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...