Gå til innhold

Barca vs. Chelsea i kveld. Hvem vinner?


Onyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Deathie:

 

Mhm, stemmer det.

 

Men som sagt, så har ikke Liverpool noe å gjøre i finalen i år. Håper Benfica banker dem på hjemmebane, da skal jeg le høyt da!

Det som er så skjedelig med Liverpool er at de hele tiden spiller defensivt. Noe så skjedelig! Det er anti-underholdning. Plutselig så fanger de opp ballen i forsvar, kontrer og Gerard dundrer ballen i mål fra 20-25m, herregud. Eneste den mannen kan er å skyte. Noe så skjedelig. Det er bare tull det.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Og riise sparket en rævva straffe, hehe det digget meg :D

 

Husker Solskjær ordnet opp mot Bayern for lenge siden jeg, det var morsomt det :D

5650729[/snapback]

Det var morsomt ja! :love:

Flere enn meg som synes rødt kort var riktig i dag?

5650749[/snapback]

 

Jepp.

 

Del Horno er en typisk eksempel på dum, ung og urutinert spiller. Det er greit at unge spillere er unge og man skal begynne et sted, men den tacklingen kunne han spart seg for. Noen er dumme såklart. Hva tenkte han på der egentlig? Hva ville han med den tacklingen? Stakkars Messi, man så med en gang at han stillte seg i en forsvars posisjon med beina opp. Tenk om han hadde brukket noe? Ballen var 2m unna Messi, mens Del Horno hopper i han, sier seg sekv... :no:

Lenke til kommentar
Og riise sparket en rævva straffe, hehe det digget meg :D

 

Husker Solskjær ordnet opp mot Bayern for lenge siden jeg, det var morsomt det :D

5650729[/snapback]

Det var morsomt ja! :love:

Flere enn meg som synes rødt kort var riktig i dag?

5650749[/snapback]

 

Rødt kort var riktig, men som kommentatorene sa, så burde han ikke fått rødt kort for den enkelthendelsen. Han burde derimot fått gult kort, samt for den stygge stemplingen som skjedde noen minutter tidligere.

Lenke til kommentar
Jepp.

 

Del Horno er en typisk eksempel på dum, ung og urutinert spiller. Det er greit at unge spillere er unge og man skal begynne et sted, men den tacklingen kunne han spart seg for. Noen er dumme såklart. Hva tenkte han på der egentlig? Hva ville han med den tacklingen? Stakkars Messi, man så med en gang at han stillte seg i en forsvars posisjon med beina opp. Tenk om han hadde brukket noe? Ballen var 2m unna Messi, mens Del Horno hopper i han, sier seg sekv... :no:

5650796[/snapback]

 

HAHAHAHAHA.

 

Del Horno er kanskje øyrikets beste høyreback. Dessuten er Messi en skuespiller av rang.

 

Maksimalt gult kort. Ikke rart Hauge blir slaktet av samtlige kommentatorer rundtomkring i Europa.

Lenke til kommentar
Jepp.

 

Del Horno er en typisk eksempel på dum, ung og urutinert spiller. Det er greit at unge spillere er unge og man skal begynne et sted, men den tacklingen kunne han spart seg for. Noen er dumme såklart. Hva tenkte han på der egentlig? Hva ville han med den tacklingen? Stakkars Messi, man så med en gang at han stillte seg i en forsvars posisjon med beina opp. Tenk om han hadde brukket noe? Ballen var 2m unna Messi, mens Del Horno hopper i han, sier seg sekv... :no:

5650796[/snapback]

 

HAHAHAHAHA.

 

Del Horno er kanskje øyrikets beste høyreback. Dessuten er Messi en skuespiller av rang.

 

Maksimalt gult kort. Ikke rart Hauge blir slaktet av samtlige kommentatorer rundtomkring i Europa.

5651618[/snapback]

 

Nå blir han jo ikke slaktet av samtlige. De fleste kritikerne representerer jo aviser som "sutrer" over at Chelsea gikk på en smell.

 

Edit: Omformulering.

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar
Eg trur Hauge har meir peiling på den episoden LarsP

5651851[/snapback]

Tror du Man Utd-avatar. Ergo, vekk med deg.

 

Nå blir han jo ikke slaktet av samtlige. De fleste kritikerne representerer jo aviser som "sutrer" over at Chelsea gikk på en smell.

5651864[/snapback]

De som støtter han er kolleger i det norske dommerforbundet. Bombe.

Lenke til kommentar
De som ikke støtter han er representanter for britisk presse. En større bombe.

5651909[/snapback]

Humm, Erik Solèr var ikke akkurat fornøyd med avgjørelsen han heller.

 

Edit: Uansett, det er atypisk Chelsea-supportere å syte over dommeravgjørelser. Slik overlater vi til Liverpool evt Man Utd som sutrer på FA.

 

Chelsea slår Barcelona 3-1 nede i Spania og går videre. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
De som ikke støtter han er representanter for britisk presse. En større bombe.

5651909[/snapback]

Humm, Erik Solèr var ikke akkurat fornøyd med avgjørelsen han heller.

 

Edit: Uansett, det er atypisk Chelsea-supportere å syte over dommeravgjørelser. Slik overlater vi til Liverpool evt Man Utd som sutrer på FA.

 

Chelsea slår Barcelona 3-1 nede i Spania og går videre. :)

5651913[/snapback]

 

Som nevnt over er jeg enig med det som ble sagt av kommentatorene, at Del Horno fortjente gult kort for stemplingen tidligere, og at det røde kortet på den måten kunne rettferdiggjøres.

 

Da jeg ikke er fan av hverken Chelsea eller Barcelona, så er jeg kun interessert i å se en bra fotballkamp, og forholdene ligger jo til rette for det. :)

Lenke til kommentar

Det var fullt riktig at Del Horno skulle ha rødt, Hauge gjorde en glimrede jobb.

Når jeg så hva Del Horno gjorde mot Messi i TV2 Sporten, så syns jeg at han kunne ha spart seg for den. Han hoppa på Messi uten at han var i nærheten av ballen? Og LarsP sier han skal få gult kort? :hmm:

 

Og hørte dere hva Jose Murinho sa før kampen? ''Jeg synes Hauge kan spare kortstokkene sine...'' Hvor dum er han egentlig? Hauge ga rødt, hva skal du gjøre med det Murinho? Tror du du er boss?

 

Greit at Raijkard sa ''Jeg kjenner Hauge, og har jeg tid så tar jeg en middag sammen med han...'', det var mest for å tirre opp Murinho kanskje. Uansett, muligens Raijkard kjenner Hauge som han sier? Hvem vet...

Lenke til kommentar

Den har jeg faktisk.

Hadde den fra før.

 

Se hva han gjør med ryggen sin, stusser den videre. Helt sykt.

Når han blir gammel, kan vi bare vente lenge igjen på at det skal dukke opp en spiller

som dette her igjen, desverre. Husker Ronaldo, Bebeto, Romario ikke minst Zidane nå, men det er noe spesellt med denne spilleren her. Rykk, midtbane/hengende spiss, driblinger og fart. Han gjør hele tiden fiksfakseri! Utrolig :thumbup:

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Ronaldinho er verdens beste spiller. Det skal han faktisk ha.

 

Men nummer 2-4 på lista er blåkledde karer fra London med navn Lampard, Terry og Cech.

5652513[/snapback]

HAHAHAHAHA! Terry har hvertfall ingenting på topp 10 og gjøre. Lampard mener jeg er bedre enn Ronaldinho så den er jeg enig i. Cech er muligens den 4 beste keepern i verden, men langt fra 4 beste spilleren i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...