Gå til innhold

Omtale av Euro Force

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For de som ikke helt vet hva Euro Force faktisk er, så kan dette forklares kort og ukomplisert eller litt mer omstendelig. Vi gjør begge deler, og den korte er at Euro Force ganske enkelt er tre nye kart for 16 / 32 spillere (ikke 64) til Battlefield 2.

IKKE 64 PLAYER MAPS!? H Y L !

Skrevet
Liker ikke det Assault våpnet der.... er skjedd no galt der ass :hmm:

5647403[/snapback]

Tip: det er ingen MP5, det er en HK53, en "MP5" med 5.56mm NATO kaliber... ikkeno galt med det ;)

http://www.hkpro.com/hk53.htm

Og den europeiske engelsken er godt inspirert av fransk beskjedenhet og tysk munterhet, noe som umiddelbart gir oss litt terminator-vibber.

tjihihihi

Skrevet
Liker ikke det Assault våpnet der.... er skjedd no galt der ass :hmm:

5647403[/snapback]

Det er en Enfield L85A2 tror jeg... Standard rifla til den britiske hæren. Med noob-tube under da =P

Skrevet (endret)

Hmm, jeg vurderer å ikke kjøpe pakken med tanke på bare 3 maps ekstra, og ingen 64 player maps (som er omtrent det eneste jeg spiller), men HK21 unlock på support frister for mye...grr

men når de først legger til en ny armee, og har 3 maps burde det være EU vs USA, EU vs MEC og EU vs Kina...

sleng inn ettpar MEC vs Kina maps så har du total, forvirrende verdenskrig :D (bare få inn den afrikanske unionen og :D

Endret av MrLee
Skrevet
Hvor mye koster dette ?

5647875[/snapback]

Hvorfor spør du? Les nå heller.

5647947[/snapback]

Hvis du ikke kan gi brukerne et skikkelig svar på seriøse spørsmål, så lar du heller vær å svare.

Skrevet (endret)
Hvor mye koster dette ?

5647875[/snapback]

Hvorfor spør du? Les nå heller.

5647947[/snapback]

Hvis du ikke kan gi brukerne et skikkelig svar på seriøse spørsmål, så lar du heller vær å svare.

5648150[/snapback]

Men, når første post inneholder en link som er veldig relevant for resten av svarene for posten. Da bør man lese den først, og ikke komme med spørsmål før det er lest. Det blir nesten som å ikke lese første post, og/eller topic. Men jeg gidder ikke diskutere det. Da får jeg bare advarsel.

Det står til og med i første avsnitt.

Endret av Zevs.
Skrevet

Ser ut til at du kan unlocke ivertfall 2 av våpenene i vanilla, sniperen og antitanken, er ikke sikker på de andre, men skulle jo tro det :lol:

Skrevet
Ser ut til at du kan unlocke ivertfall 2 av våpenene i vanilla, sniperen og antitanken, er ikke sikker på de andre, men skulle jo tro det :lol:

5654135[/snapback]

Nei, man kan ikke det. kun sniperen og antitank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...