Gå til innhold

Joda, såpe og smør

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Skrevet

Aahahhaa! Heleid opp og ned! :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*løpe og hente såpe og smør*

dette blir en skikkelig kose-natt^^

5671509[/snapback]

Det er skikkelig digg, snakker av erfaringer :p

5742470[/snapback]

Hurra for meieriprodukter og basiske stoffer! :w00t:

Skrevet
Om jeg noen gang må dele et rom med en annen person, og jeg finner et stort hull i melange pakken, med ballhår og palmolive rund, da skal bare den personen begynne å lete etter 2 ting. Ny bopel og nye baller.

5729717[/snapback]

Fy fader, det er lenge siden jeg har ledd så godt av noe slikt ass.. Så lenge som igår da jeg så den tråden om LOTR og Boromir om ninjatrollmenn :p Nei utrolig bra sagt bare..

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

haha :!: Jeg har en annen metode man kan prøve på , som jeg har hørt av en kompis av meg å han har hørt av en annen venn av han igjen (JA, hørt ja, å ikke utprøvd)

At hvis man smører inn en blank plastikkpose med smør så skulle det kjennes ut som fitte, tviler sterkt på dette men :roll:

Endret av vivastar
Skrevet (endret)

Nye flagskipet til tine det her. Han der må ta patent på indeèn.

Hadde en kompis som stjal 40 kondomer, han tok dem på seg å drog dem av, fordi det kjentes ut som noen sugde han. Siden har vi gjort narr av han.

Skal sies at han ikke er den smarteste.

Endret av Neppe
  • 3 uker senere...
Skrevet

En kamerat av meg mente at hans teknikk var den beste... Han la en plastpose i sprekken mellom madrassene i dobbeltsenga og helte nedi oppvarmet olivenolje. Resten overlater jeg til fantasien.... :D:D

Mange rare folk ute i verden, hehe

Skrevet
En kamerat av meg mente at hans teknikk var den beste... Han la en plastpose i sprekken mellom madrassene i dobbeltsenga og helte nedi oppvarmet olivenolje. Resten overlater jeg til fantasien.... :D:D

Mange rare folk ute i verden, hehe

6231608[/snapback]

GOD DAMMIT, det hørtes mildt sagt ut som ett jævlig grisere... Er vel sånt man ikke engang tenker over når man er i fast forhold.... :p

Skrevet (endret)

Ja det skal ikke stå på fantasien! Synes det er litt rart at folk legger så mye arbeid i det egentlig! :)

Oh PS: ''En kamerat'' ;)

Endret av Rasch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...