Gå til innhold

[GTA]første bilde av gta4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, trodde det var et ekte bilde med en gang jeg.  :p

 

Filmer i spillet blir nok sånn, men selve gaming-grafikken blir vel ikke like bra.

Uansett blir det supert.  :dribble:

5642722[/snapback]

 

jeg tror at grafikken blir sånn, bare se på halsen det er ikke så bra grafikk der, men på ansiktet er det fantastisk

Lenke til kommentar
Haha, trodde det var et ekte bilde med en gang jeg.  :p

 

Filmer i spillet blir nok sånn, men selve gaming-grafikken blir vel ikke like bra.

Uansett blir det supert.  :dribble:

5642722[/snapback]

 

jeg tror at grafikken blir sånn, bare se på halsen det er ikke så bra grafikk der, men på ansiktet er det fantastisk

5642769[/snapback]

Tror ikke du på det meste som kommer ut da?? :!:

 

BTW: Hvorfor i al verden skulle de lagt ut et bilde av en dude??

Endret av Naked Snake
Lenke til kommentar

Tror nok det er en direkte rendering fra et 3D program som f.eks 3Ds Max, ser i alle fall slik ut. I alle fall en ultra high poly dude som jeg neppe tror vi kommer til å se i et GTA 4 spill.

 

Husker da de jobba med GTA SA, florerte med høyoppløsnings bilder på nette, og folk falt for den ene faken etter den andre. Så nå begynner vi på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Alltid artig med rykter men de månå alltid taes med en klype salt. Gikk jo rykter allerde ei fjor om bilder til dette spillet. Der det lå et bybildet på nettet som folk trodde ble GTA 4.

 

Er det forresten noen løse rykter om når et spill kan være ventet? Skal spille bli konge bør de minst vente et halvt år etter at ps3 er lansert til de slipper spillet. På den måten får de tilgang til litt mere oppdaterte libraries når de skal kompilere spillet. Mitt råtips blir derfor sommeren 2007. Det fordere at PS3 kommer ut høsten/jula 2006.

 

Andre som synspunkter?

Lenke til kommentar
Alltid artig med rykter men de månå alltid taes med en klype salt. Gikk jo rykter allerde ei fjor om bilder til dette spillet. Der det lå et bybildet på nettet som folk trodde ble GTA 4.

 

Er det forresten noen løse rykter om når et spill kan være ventet? Skal spille bli konge bør de minst vente et halvt år etter at ps3 er lansert til de slipper spillet. På den måten får de tilgang til litt mere oppdaterte libraries når de skal kompilere spillet. Mitt råtips blir derfor sommeren 2007. Det fordere at PS3 kommer ut høsten/jula 2006.

 

Andre som synspunkter?

5659053[/snapback]

 

 

det står at gta4 kommer i oktober gta4.net

 

så i løpet av før sommeren 06 så får vi nok se om grafikken blir sånn

Endret av arbror22
Lenke til kommentar

QUOTE(hansakebab @ 23/02-2006 : 09:49)

QUOTE(Bundy @ 23/02-2006 : 04:04)

Hvorfor i f har duden blåe øyne?! Det finnes jo ikke på innvandrere fra afrika og sånt. Jeg har ikke sett en.

 

 

 

 

 

 

Linser??

 

 

 

 

 

Jammen det ser jo helt latterlig ut. Det MÅ være fake.

 

 

 

 

 

Det er vel bare den ariske rasen som har blå øyne? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor i f har duden blåe øyne?! Det finnes jo ikke på innvandrere fra afrika og sånt. Jeg har ikke sett en.

5651350[/snapback]

 

Hehe, for et latterlig utsagn :tease: .

 

Tenk deg en invandrer fra Afrika med brune øyne, møter en vakker blondine i den vestlige verdenen med blå øyne, de lager så et barn slik mange i vår verden gjør. Da er det selvfølgelig en mulighet for barnet blir en mørkhudet person med blå øyne. Denne personen reiser så sammen med faren på ferie til det landet faren opprinnelig er i fra. Kanskje vil den blåøyde personen finne sin livs kjærlighet på sin ferie i Afrika. Han velger å forlate den vestlige verdenen til fordel for kjærligheten. Han får så et barn, og muligheten for at også det barnet har blå øyne er også her tilstede. Dette barnet vokser opp i et afrikansk samfunn hvor det finnes mange som deg som bare ikke forstår hvordan en mørkhudet person kan ha blå øyne, og blir derfor mobbet og sett ned på. Til slutt får dette tredjegenerasjons-barnet nok, sporer opp farens opprinnelse i den vestlige verdenen, og blir til slutt en invandrer i den vestlige verdenen.

 

Altså, det er fult mulig at en invandrer kan ha blå øyne. Muligheten er ENDA større for at en mørkhudet person genelert kan ha blå øyne.

 

Dette var bare ETT eksempel. Og jeg kunne ha ramset opp mange andre muligheter for en mørkudet person med blå øyne. Mitt tips til deg er derfor at du kanskje studerer litt biologi, eller bare søker etter litt informasjon på nett om gener og øyenfarger, og oppdager at det slettes ikke finnes noen sammenheng mellom genene til hudfargene og genene til øyenfargene. ;)

Endret av Something©wierd
Lenke til kommentar
Brune øyne er dominant i forhold til blåe, derfor er det Svært sjeldent at en får blåe øyne hvis dine foreldre har brune og blåe øyne

5673479[/snapback]

 

Hehe, for et latterlig utsagn harhar.gif .

 

Tenk deg en invandrer fra Afrika med brune øyne, møter en vakker blondine i den vestlige verdenen med blå øyne, de lager så et barn slik mange i vår verden gjør. Da er det selvfølgelig en mulighet for barnet blir en mørkhudet person med blå øyne. Denne personen reiser så sammen med faren på ferie til det landet faren opprinnelig er i fra. Kanskje vil den blåøyde personen finne sin livs kjærlighet på sin ferie i Afrika. Han velger å forlate den vestlige verdenen til fordel for kjærligheten. Han får så et barn, og muligheten for at også det barnet har blå øyne er også her tilstede. Dette barnet vokser opp i et afrikansk samfunn hvor det finnes mange som deg som bare ikke forstår hvordan en mørkhudet person kan ha blå øyne, og blir derfor mobbet og sett ned på. Til slutt får dette tredjegenerasjons-barnet nok, sporer opp farens opprinnelse i den vestlige verdenen, og blir til slutt en invandrer i den vestlige verdenen.

 

Altså, det er fult mulig at en invandrer kan ha blå øyne. Muligheten er ENDA større for at en mørkhudet person genelert kan ha blå øyne.

 

Dette var bare ETT eksempel. Og jeg kunne ha ramset opp mange andre muligheter for en mørkudet person med blå øyne. Mitt tips til deg er derfor at du kanskje studerer litt biologi, eller bare søker etter litt informasjon på nett om gener og øyenfarger, og oppdager at det slettes ikke finnes noen sammenheng mellom genene til hudfargene og genene til øyenfargene

 

 

 

 

 

Blå øyner tilhører den ariske rasen "Germanske Rasen" og ikkje til dei mørke..

Sjangsene for negrene eller pakkisene får blå øyne er veldi liten.. men alle kan selføgelig "vinne i Lotto" :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...