Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det ikke. Men de som virkelig var store innen casemodding her på forumet har sluttet å "henge" her grunnet at det ble for mye "lowlevelmodding".

 

Men jeg vil gjerne kreve at disse blir med på lista. ( noen er vinnere fra før men disse er så gode at de fortjener en plass i konkurransen ):

 

- Black Mirror Project by Tabaqui

 

- Ultimame by DrSpawn

 

- beQuiet by DrSpawn

 

De 3 må bare være med. Pluss Snekkern sitt trekabinett.

6378581[/snapback]

 

Takk,men jeg har ikke noe ønske om å være med her :)

6409119[/snapback]

 

Bra du står over her, konkuransen er vanskelig nokk som den er fra før av. Hadde ikke hjulpet noe om du hadde meldt det på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke Bizardo nominert? :huh:

 

Hvis han ikke er det, vil jeg gjerne nominere! :wee:

6410992[/snapback]

 

Hvorfor ialledager?!?!?!?!

 

Dessuten, jeg mener det står at mods som har vært kommentert/med i konkuranser før IKKE får være med.

 

For det tredje! Hvorfor vil du nominere noen andre??????

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
prestasjons angst?

Man har ikke altid kontroll på hva som skjer rundt en

6504564[/snapback]

 

Nope, sant nokk. Men man kan også ikke gi opp:)

 

Jeg ser det som lite sansynlig at jeg blir ferdig med kabinettet. Men jeg holder nå på så godt som jeg kan. Jeg har håpet om å klare det, men ikke troen :p

Lenke til kommentar

Lite vits å være aktivt med hvis man vet man ikke blir ferdig da..

 

jeg vet det 110% (++) at jeg ikke blir ferdig, skal på ferie til helgen i ei uke, og kommer ikke hjem før 29., da er det fest, og vil ikke være i form til dagen etter, hvertfall ikke så god form som jeg burde være når jeg skal jobbe på kabinettet : p Har jobbet til nå, tjene litt penger, kanskje litt nye dingsebomser til kassa (hvem vet :whistle: )? Noen overraskelser kommer det nok til å bli på prosjektet mitt hvis alt går som planlagt, selv om jeg ikke blir med så meget her :)

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Om dere føler at det ikke vil være mulig for dere å bli ferdig så er fult lovlig å hoppe av konkurransen :) men jeg håper dere holder med til 1. august mirakler kan skje ;)

6519920[/snapback]

Mirakler ja, noen kan gjøre ferdig kassa mi, med eksakt like ideer som jeg har i hodet nå : )

 

Noen som melder seg? :hmm: ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...