Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-102569

hei:=)

 

må prosjektet være ferdig??

 

viss det ikke trenger å være færdig så er jeg med:):)

Her er prosjekte mitt:)

 

tror jeg er ferdig om noen uker:):)

Lenke til kommentar
Å dele opp blir så surrete. Mye enklere om brukere som ønsker å stemme, bruker litt tid når de skal bestemme seg for hvem de vil stemme på. Sjekke ut arbeidsloggen, sammenligne med forbehold om aldersforskjell, ressurser, osv.

6353776[/snapback]

 

 

Je..enig..kanskje heller eventuelt flere priser.. ;)

 

Men blir det sånn at bare de som er med på konkurransen kan stemme(selvfølgelig ikke på seg selv!), eller kan alle brukere stemme?

Lenke til kommentar

Kanskje konkurransen kunne deles opp etter hvilket materiale man har brukt?

Det er jo ganske stor forskjell mellom å jobbe med f.eks. aluminium og trevirke...

Er vel ikke så vikttig hvem som vinner, syntes selv det er bra med litt blest om arbeidsloggene, veldig mange flinke selvbyggere. Bra hvis HW.no følger opp med artikler på forsiden slik at mange får et innblikk i konkurransen. Dette er jo et tema man nøvendigvis ikke trenger å være så datakyndig for å forstå seg på, bare å bruke øynene og hjertet og stemme i vei!

Lenke til kommentar

Les hva som står i førsteposten i tråden og HWs artikkel før dere spør om alt mulig rart!

Synes det å gi to premier kunne vært greit. En premie for beste selvbygg (case-build) og en for beste kabinettmodifisering (case-mod). Hva sier Aalton? Kan vel hende ting allerede er bestemt fra dems side.

Lenke til kommentar

Ser det begyner å bli meget mye mas rundt dette emnet å dele opp konkurransen, jeg ser ikke noe behov for dette enda. Det er snakk om den beste arbeidsloggen på forumet, da av de som er og blir nominert. Tror vi sier oss ferdig med denne saken så lenge :)

 

De nye nominerte er herved påmeldte, jeg skal prøve å få oppdatert artiklen iløpet av uken.

Det er enda å melde seg på, desto fler, desto bedre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå skjønner jeg ikke:

 

Jeg ble offisielt meldt på konkurransen, men ser hverken link til logg eller nicket mitt oppdatert på første post, samtidig som en haug andre personer er påmeldt??

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ikke:

 

Jeg ble offisielt meldt på konkurransen, men ser hverken link til logg eller nicket mitt oppdatert på første post, samtidig som en haug andre personer er påmeldt??

6356610[/snapback]

Kanskje bare Glisevask har oversett måmeldelsen din da?

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...