Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen


Anbefalte innlegg

Både jusk og urettferdighet.

 

Jeg tenkte litt på dette her. Hvis det er HW som bestemmer hvem vinneren er, så må burde det tenkes på arbeid som er lagt i dette og hvor mye hjelp og utstyr som er utnyttet. Ellers kunne et spesialbestilt kabinett som er laget av ala "Pimp my ride" gjengen vært vinneren, noe jeg synes er litt kjedelig egentlig ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Både jusk og urettferdighet.

 

Jeg tenkte litt på dette her. Hvis det er HW som bestemmer hvem vinneren er, så må burde det tenkes på arbeid som er lagt i dette og hvor mye hjelp og utstyr som er utnyttet. Ellers kunne et spesialbestilt kabinett som er laget av ala "Pimp my ride" gjengen vært vinneren, noe jeg synes er litt kjedelig egentlig ...

6547752[/snapback]

Hmm... tror jeg har liten sjangs da!

 

Skal vi se: dremel, stikksag, båndslipper, sentersliper, plansliper, kappsag, stikksag, drill, osv...

 

Mene nok om det, kan stille med kabinettet mitt. Men det blir uten HW og 5,25" rack. Behandlinga av det er ikke ferdig enda, så det ligger oppe i sarpsborg atm :(

 

Hvor mange flere kan stille?

 

Voter for lengere frist. litt nermere skolestart?

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
:hmm: Jeg ser for meg at vi stopper når skolen begynner, 21.august. Er den grei? 

 

Moderatorene har ingen myndighet til å utsette konkurransen, dette er det jeg i

samsvar med hardware som gjør :)

6587158[/snapback]

 

Høres greit ut for meg, jeg venter litt på deler, men ellers greit..

Se hva de andre synes...

 

 

Petter

Lenke til kommentar

Hi :dribble:

d var hyggelig med en uventet utsettelse. Men tempoet mitt hadde ikke blitt satt ned eller forandret på grunn av datoen for arbeidsloggkonkurransen, for det viktigste er at prosjektet blir vellykket og at man tar den tiden det trenger uavhengig av tidsfrister så får datoen for når man blir ferdig, bli det det blir :cool: Uansett er det bare :thumbup: vinner, så da er det dumt å ta dyre snarveier bare for å tro at man vinner :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...