Gå til innhold

FINITO;) Tråd "stengt"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her på bygda er det mange gjerder altså! hehe... Var ikkje lengre vekke enn 40 meter!! Har snakt med butikken og Bergans reparerte og de kunne nesten love at resultatet blei fint. Er litt i tvil, men går sikkert bra. Problemet er berre at butikken er et godt stykke med bil + en timers ferje vekke. Men skal der i helga så ordner seg...

Lenke til kommentar
Her på  bygda er det mange gjerder altså! hehe... Var ikkje lengre vekke enn 40 meter!! Har snakt med butikken og Bergans reparerte og de kunne nesten love at resultatet blei fint. Er litt i tvil, men går sikkert bra. Problemet er berre at butikken er et godt stykke med bil + en timers ferje vekke. Men skal der i helga så ordner seg...

5635707[/snapback]

2 meter eller 40meter, det er det samme.. du var ute på en reise :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har fått jakka tilbake no. Henta den på posten, og måtte opna den med ein gong. Trudde seriøst eg hadde fått ei ny jakke. Såg ingenting til reperasjonen eller noke. Men då eg kom heim såg eg ein ny trådsøm. Uansett heilt fantastisk fint. At dei kan klare å gjere noko med eit så stort hull som det var er kult..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bargans jakker er ikke noe man kjøper for merket, ikke jeg ihvertfall. Det er sinnsykt gode klær, og jeg har aldri hatt noe som i det hele tatt kommer i nærheten av Bergansjakken min i kvalitet, komfort eller holdbarhet. Er vel på 3. året snart, og akkurat like god som ny.

 

Er sikkert noen som kjøper dem bare for merket (les: 71*-Nord hysteriet :p), men langt ifra alle. Er uten tvil de beste klærene for oss friluftsfolk.

 

Edit: liten skrivleif :(

Endret av dominizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...