Gå til innhold

TES: Morrowind lever fortsatt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når jeg lager en ny karakter. Kan jeg velge mellom mange slike Knight, Warrior. Hva skal jeg velge av det? Er ikke noe om det i nybegynner guiden.

Ed1t: Funker nå. Men kom til å ta alt ut av den Fighter Guild kista. Og nå kommer det en beskjed om at jeg "over-cumbordad"(et eller annet ihvertfall.). Hva skal jeg gjøre? For ikke flytt på meg...

Endret av Nordoelum
Skrevet

Hei nordoelum du kan selv.... ta i bruk prøve og feile metoden hvis det er noe du lurer på kan du tenke logisk...for eksempel..."jeg treffer ikke fienden med våpnet mitt" = jeg kan ikke å bruke våpenet.....hva er jeg god på? ved og gå på "inventory" default "i" så kan du se på major og minor skill hva det er din character er flinkest i/på deretter holder du mus-pekeren over de våpnene du finner evt. kjøper og ser om det er noen som matcher de skillsene (ferdighetene) du finner på major og minor skill på inventory menyen...

Hvis du etter og ha 1. tenkt logisk.... 2. prøvd og feilet litt... så kan du bare spørre igjen :) og gjerne ikke gi opp så¨lett.... kanskje er løsningen rundt neste hjørne.... og hvis du lurer på engelske ord kan du prøve og over sette de på

http://www.freetranslation.com sett språk fra engelsk til norsk og skriv inn.. :)

Skrevet
Takker for svar Rewws :D

Men jeg får ikke lagt tingene tilbake i kisten. Og hvordan ser jeg hvor mye jeg bruker av inventory?

5672247[/snapback]

Hvor mye du kan bære kommer an på hvor my strenght du har (styrke)

som sagt en bar med tall i fylt med lilla over hodet på characteren din viser hvor fullt det er...

for og putte ting tilbake i kisten behøver du bare og dra de fra inventory vinduet ditt til vinduet i kisten.... men for og slippe og bære det kan du bare slippe det på bakken.... :D

Skrevet

Det går faktisk ikke. Prøver å legge ting tilbake til den Fighters Guild exchange chest eller hva nå det var igjen. Det kommer bare en beskjed om at jeg ikke kan legge de der.

Skrevet
Det går faktisk ikke. Prøver å legge ting tilbake til den Fighters Guild exchange chest eller hva nå det var igjen. Det kommer bare en beskjed om at jeg ikke kan legge de der.

5672823[/snapback]

Er bare å droppe det på gulvet. :)

Skrevet
Er det lurt og kjøpe nye våpen på dette spillet? eller finner man det? :p

Noen som har et kart over hele spillet?

5672911[/snapback]

Du kan kjøpe deg et fillevåpen til og begynne med som passer dine ferdigheter (skills) men etterhvert finner du mye bedre våpen enn det du kan kjøpe....

så gjør quests og søk i daedric ruins og lignende for og skaffe deg noe som er bedre :)

Skrevet
Såvidt jeg husker hadde det ingenting å si. Det betyr bare at du ikke kan bli guildmaster i begge guilds. Du beholder rankingen din selv om du dreper guildmaster i en av de, fordi de andre ikke vet det var du som gjorde det.

5655265[/snapback]

Jeg klarte fint å komme meg til topps i alle guildene. Det har bare å gjøre med rekkefølgen du gjør det i. Jeg ante det ikke dengang, jeg var nok bare heldig. :p

5655648[/snapback]

Jeg klarte også og bli guildmaster i begge...man må bare gjøre alle uten siste quest i fighter og så gjøre thiefs guild helt til de ikke er viktige lenger de thiefs guild bossene.... slik jeg husker det...

5658277[/snapback]

Hvis du begynner å føle at oppdrag du får fra Fighters Guild er "umoralske", kan du dra til Ald Ruhn og snakke med Fighters sjefen der. Jeg mener å huske at hvis du er høy nok rank i Fighters, får du lov å bare la være å drepe Gentleman Jim Stacey. Etterhvert får du også oppdrag å drepe Guildmasteren i Vivec (Sjoring Hart-Heart elns.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...