Gå til innhold

Kjøper du Donald?


Kjøper du(eller en annen til deg) Donald Duck ukentlig?  

238 stemmer

  1. 1. Kjøper du(eller en annen til deg) Donald Duck ukentlig?

    • Ja
      62
    • Nei
      124
    • Nei, men kjøper bladet innimellom
      52


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er 16 år, og går på ungdomsskolen, så er vel litt merkelig at jeg fortsatt leser donald.

5633737[/snapback]

Og hvorfor det?

 

Er 18 og går siste året på VGS, tar gjerne fram en Donald hver kveld :D

5636156[/snapback]

Donald begynner å bli litt barnslig :p Men klarer lissom ikke stoppe :p Har begynt å lese mere manga, men det kommer ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Er 16 år, og går på ungdomsskolen, så er vel litt merkelig at jeg fortsatt leser donald.

5633737[/snapback]

Og hvorfor det?

 

Er 18 og går siste året på VGS, tar gjerne fram en Donald hver kveld :D

5636156[/snapback]

Donald begynner å bli litt barnslig :p Men klarer lissom ikke stoppe :p Har begynt å lese mere manga, men det kommer ikke så ofte.

5639194[/snapback]

 

Du er ikke gammel nok til å være barnslig. 8. og 9. leste jeg ikke Donald, men når VGS startet ble det andre saker. Nå som jeg er student tar jeg meg ikke råd til donald og abonerer bare på Illustrert vitenskap og Astronomi. Når jeg er hjemme hos mor og far leser jeg så klart hvis det skulle ligge et blad eller to på badet, og det er fortsatt greit lesestoff.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Jeg har abonnert siden 1992 eller noe, og abonnerer fortsatt. Mest fordi jeg ikke har giddet å si det opp, men det er jo koselig å få noe annet enn regninger dumpende inn i postkassa også. Men jeg tror ikke jeg kommer til å abonnere lenger enn ut dette året, 15 år får jammen meg holde. :p

Lenke til kommentar
Er 16 år, og går på ungdomsskolen, så er vel litt merkelig at jeg fortsatt leser donald.

5633737[/snapback]

Og hvorfor det?

 

Er 18 og går siste året på VGS, tar gjerne fram en Donald hver kveld :D

5636156[/snapback]

Donald begynner å bli litt barnslig :p Men klarer lissom ikke stoppe :p Har begynt å lese mere manga, men det kommer ikke så ofte.

5639194[/snapback]

 

Det er ikke donald som begynner å bli barnslig, det er du som begynner å bli for voksen. Og det er heller ikke bra. Det er bra å være barnslig. Jeg er det hver dag.

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig, sies det vel? ;)

Lenke til kommentar
Før var det donald hver eneste uke, uten unntak. Men mot slutten av ungdomsskolen dabbet det av, og nå kjøper jeg nesten ikke donald lenger. Bortsett fra noen ganger, når jeg er ute på reise og lignende og trenger lesestoff, da hender det jeg kjøper donald ja. :)

5633693[/snapback]

Samme som meg det :D

 

Favoritt tegner: DON ROSA :love:

 

-------------

 

Mamma har forresten lest det siden hun kunne lese.(vet ikke når hun lærte det)

Mamma er 46år nå :roll::whistle:

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...