sageman Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Stemmer det at de har øket presisjonen på sniperriflene og spesielt den nye AWP'n, så mye at det har blitt altfor lett?? Jeg spiller kun som sniper og bruker stort sett kun M24, men har ikke internett nå for tiden, så jeg har ikke fått testet den nye patchen enda, men etter hva jeg leser på nettet så er det omtrent bare å plaffe ivei nå så hoper killsa seg opp? Fatter ikke hvorfor de kødder med den klassen, eneste de trengte å gjøre var å få M95-rifla opp i samme presisjon som M24, ikke noe artig hvis det blir for enkelt...
_Paulsen_ Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Personlig synes jeg den nye sniperriflen er ganske bra, muligens en smule for bra, men egentlig ikke noe jeg syter og klager over.. Virker som den er bedre på lenger avstand enn M95, men ikke fullt så bra på de litt kortere distansene..
sageman Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 vil du si den nye rifla er mer presis enn M24-rifla?
SWAT dude... Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 vil du si den nye rifla er mer presis enn M24-rifla? 5619513[/snapback] ABSOLUTT! den har ett mye tynnere crosshair somgjør det enklere å sikte på avstand! åsså har den digg lyd
MistaWu Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det er da ikke AWP den nye rifla da... Men det er utrolig mye snipere på serverne nå
_Paulsen_ Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Men det er utrolig mye snipere på serverne nå 5619624[/snapback] Det skal sies, men det åpner jo også for mer knife-kills, så
sageman Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 det er utrolig mye snipere på serverne nå 5619624[/snapback] Det er det jeg frykter, blir det for enkelt så ender det fort i sniperwars...det at du nå kan kaste håndgranatene 100m og spamme claymore's overalt, som kun tar livet av fiender, gjør heller ikke saken bedre...
FPShooter Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Rifla til sniper'n er helt overflødig når ff er av på claymores og de i tilleg ikke kan uskadeliggjøres på noe vis. Spilte klankamp(trening) i går med de nye innstillingene. Sniperen på laget vårt fikk over dobbelt så mange kills som nr.2 på scorelista, uten engang å bruke rifla... Helt latterlig.
Rascal Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Rifla til sniper'n er helt overflødig når ff er av på claymores og de i tilleg ikke kan uskadeliggjøres på noe vis.Spilte klankamp(trening) i går med de nye innstillingene. Sniperen på laget vårt fikk over dobbelt så mange kills som nr.2 på scorelista, uten engang å bruke rifla... Helt latterlig. 5619802[/snapback] Kan jeg spørre hva ff betyr?
Rascal Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det står for Friendly Fire 5621115[/snapback] når skjedde det at claymore ikke sprengte uansett? teit hvis det er nytt i patchen.
Catch`Alpha Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det er da ikke AWP den nye rifla da... Men det er utrolig mye snipere på serverne nå 5619624[/snapback] Jo det er faktisk en AWP. Ganske så kos egentlig
Bandidos-Pelle Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Den heter L96A1, give it a search on teh google. AWP er bare et teit CS-kallenavn.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 jaja men det er jo opp til hver enkelt server da for vis det blir et problem så tror jeg ikke serverene kommer til å ha ff av
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Jeg trodde het både AWM og l96 opprinnelig, og at CS byttet navn (en bokstav M->P) på den pga. copyright lover
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 stemmer vel det der "M" står for magnum vis jeg ikke tar feil
w00tson Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 (endret) dette burde vel drepe all diskusjon om navnet Nye rifla er like nøyaktig som M24, reloader raskere og har deilig sikte. Men går ikke gjennom skuddsikkert glass Fin unlock for Kina/MEC altså, mer eller mindre verdiløs for USMC. Hadde heller sett at de introduserte en ny auto-sniper. edit: og nei, det er ikke for lett for snipere nå. Sniper wars på Wake island mellom den lille øya og folk på hovedøya ender som regel i tomme magasin og noen heal points til medics :!: Endret 18. februar 2006 av w00tson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå