Gå til innhold

Sniper klassen ødelagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at de har øket presisjonen på sniperriflene og spesielt den nye AWP'n, så mye at det har blitt altfor lett??

Jeg spiller kun som sniper og bruker stort sett kun M24, men har ikke internett nå for tiden, så jeg har ikke fått testet den nye patchen enda, men etter hva jeg leser på nettet så er det omtrent bare å plaffe ivei nå så hoper killsa seg opp?

Fatter ikke hvorfor de kødder med den klassen, eneste de trengte å gjøre var å få M95-rifla opp i samme presisjon som M24, ikke noe artig hvis det blir for enkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg den nye sniperriflen er ganske bra, muligens en smule for bra, men egentlig ikke noe jeg syter og klager over.. Virker som den er bedre på lenger avstand enn M95, men ikke fullt så bra på de litt kortere distansene..

Skrevet
det er utrolig mye snipere på serverne nå :p

5619624[/snapback]

Det er det jeg frykter, blir det for enkelt så ender det fort i sniperwars...det at du nå kan kaste håndgranatene 100m og spamme claymore's overalt, som kun tar livet av fiender, gjør heller ikke saken bedre...

Skrevet

Rifla til sniper'n er helt overflødig når ff er av på claymores og de i tilleg ikke kan uskadeliggjøres på noe vis.

Spilte klankamp(trening) i går med de nye innstillingene. Sniperen på laget vårt fikk over dobbelt så mange kills som nr.2 på scorelista, uten engang å bruke rifla... :no:

Helt latterlig.

Skrevet
Rifla til sniper'n er helt overflødig når ff er av på claymores og de i tilleg ikke kan uskadeliggjøres på noe vis.

Spilte klankamp(trening) i går med de nye innstillingene. Sniperen på laget vårt fikk over dobbelt så mange kills som nr.2 på scorelista, uten engang å bruke rifla... :no:

Helt latterlig.

5619802[/snapback]

Kan jeg spørre hva ff betyr?

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Friendly fire.

Skrevet
Det står for Friendly Fire

5621115[/snapback]

når skjedde det at claymore ikke sprengte uansett? teit hvis det er nytt i patchen.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

jaja men det er jo opp til hver enkelt server da :) for vis det blir et problem så tror jeg ikke serverene kommer til å ha ff av

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Jeg trodde het både AWM og l96 opprinnelig, og at CS byttet navn (en bokstav M->P) på den pga. copyright lover

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

stemmer vel det der "M" står for magnum vis jeg ikke tar feil

Skrevet (endret)

dette burde vel drepe all diskusjon om navnet ;)

Nye rifla er like nøyaktig som M24, reloader raskere og har deilig sikte. Men går ikke gjennom skuddsikkert glass :(

Fin unlock for Kina/MEC altså, mer eller mindre verdiløs for USMC. Hadde heller sett at de introduserte en ny auto-sniper.

edit: og nei, det er ikke for lett for snipere nå. Sniper wars på Wake island mellom den lille øya og folk på hovedøya ender som regel i tomme magasin og noen heal points til medics :!:

Endret av w00tson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...