kårekårelimihåret Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Noen tsjekkere skal lage en pre-CU server http://www.swg-monster.com/
Soth Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 (endret) Men at dette kommer til å fungere noe særlig er tvilsomt, om de blir ferdig med hele prosjektet er tvilsomt. Endret 17. februar 2006 av Soth
Demonfudge Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Sant det. Spørs om det hadde blitt så veldig mange folk på servern også da. Kanskje jeg skal hoste en server jeg, har en maskin med 400 mhz og 256 mb sd-ram stående her. Men men, jeg venter fortsatt på et spill som er like bra som SWG.
Saykin Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 http://www.swgemu.com gjør det utrolig bra. De har fått laget login servern og der du velger server. Nå prøver de å komme inn i spillet. De gjør en utrolig bra jobb! Bare husk at du må skrive inn url'en selv ellers blir du sendt til lego.com, teletubbies.com eller noe lignende. Men jeg vet ikke om det er de samme folka der som de på www.swg-monster.com. For jeg har sett gjennom postene dems og det ser ut som de tar dem fra den sida jeg nevnte.
Demonfudge Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Må bare spørre; Er det privatpersoner som gjør dette eller?
JediMindTriks Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 forums.swgemu.com er de som lager emulatoren, www.swg-monster er bare noen folk som vil hoste en server (i tsjekkia) du har også ahazi-2 project, kauri-2 project, og noen andre som skal hose en server. den som har flest folk er monster, men de skal forandre på utrolig mye av reglene, som ikke no AFK grinding, og bare en character per ip adresse og sånt, jeg skal spille på ahazi-2 fordi spilte orginalt på ahazi, og amerikanske server FTW!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå