Gå til innhold

Maiden i Bergen og Oslo, bekrefta


Ed Hunter

Anbefalte innlegg

Frå blabbermouth

 

According to a posting on the IRON MAIDEN fan site MaidenFans.com, IRON MAIDEN have lined up a number of dates in November as part of their autumn European tour to support their 14th studio album (tentatively scheduled for an October release on EMI). Support at the shows is expected to come from TRIVIUM. Leaked dates so far include:

 

Nov. 12 - Tampere, FIN @ Icehall

Nov. 14 - Helsinki, FIN @ Hartwall Areena

Nov. 15 - Helsinki, FIN @ Hartwall Areena

Nov. 28 - Paris, FRA @ Palais Omnisports de Paris-Bercy

 

The band are also expected to play two shows in Norway in November: at the Vestlandshallen in Bergen, and at the Coca Cola Valhall Arena in Oslo.

 

Tickets for the Finnish gigs go on sale on February 27 at 9:00 a.m. Tickets for the Paris gig go on sale on March 6.

 

Many more dates are expected to be announced soon.

 

Vestlandshallen? Damn, nokon som veit kor mange mann den tar?

Har spelt fotball der hehe

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dit skal jo jeg og, har forresten visst dette siden i sommer, de sa det på konserten 28. juni, bare ikke hvor de skulle spille.

Det bruker vel ikke å vere 18 års aldersgrense ved ved valhall?

5621655[/snapback]

 

Dei fleste fekk vel med seg at Maiden skulle komma tilbake, det var ikkje det som var

nyheten. ;)

 

18 års grense er vel avhengig om det er ølsalg eller ei.

Lenke til kommentar
Grøss, det betyr vel at jeg kanskje må jobbe for å få i stand greiene for disse guttene. Jeg tar gjerne i mot penger for sabotasje, hvis jeg skal gjøre noe, kommer jeg til å ta i store deler av lyd- og lysanlegget. :green: Eller så evakuerer jeg landet, noe jeg trolig kommer til å gjøre.

5622436[/snapback]

Lag riper i playback-cd'en. =D

Lenke til kommentar

Men det er enda 8 mnd til det skjer, så billettsalg er vel LITT tidlig å tenke på :) Men du kan ta deg faen på at jeg skal dit..har bare vært i Spektrum før, aldri Vallhall. Det var der A-Ha tok opp live-DVD'n sin, så det bør jo være bra arena det.

 

Er egentlig glad for at det ikke ble spektrum denne gangen også, det betonggulvet er ikke no særlig å stå på i mange timer..først et par timer venting inne før showet starter, så 3 timer konsert..får vondt i beina bare av tanken.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...