Gå til innhold

Kan ikke spille spill fra steam


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem. Når jeg skal starte feks Half Life 2, eller CS:S fra steam så starter en instalasjon dette skjer enda at jeg har innstalert det fra DVDen før. Iallefall problemet er ikke her, men at rett etter den har startet så får jeg beskjeden som jeg har lagt som vedlegg. Og etter beskjeden å dømme så burde det være greit å vente noen timer. Men neida, det samme problemet har jeg hatt for over en måned siden da jeg prøvde det samme. Har også prøvd å innstalere half life 2 på nytt, reparert det, ja alt som er men ingenting fungerer.

 

Takk for svar!

post-31441-1140115802_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har et problem. Når jeg skal starte feks Half Life 2, eller CS:S fra steam så starter en instalasjon dette skjer enda at jeg har innstalert det fra DVDen før. Iallefall problemet er ikke her, men at rett etter den har startet så får jeg beskjeden som jeg har lagt som vedlegg. Og etter beskjeden å dømme så burde det være greit å vente noen timer. Men neida, det samme problemet har jeg hatt for over en måned siden da jeg prøvde det samme. Har også prøvd å innstalere half life 2 på nytt, reparert det, ja alt som er men ingenting fungerer.

 

Takk for svar!

5616521[/snapback]

 

Jeg hadde også problemer med steam når jeg installerte det på den nye maskinen, det viste seg at det var en firewall som sperra hele greia, nVIDIA kortene mine kom nemlig med firewall innebygd i skjermdriverene. Avinstallerte den og da funka det som en drøm. Ta å sjekk firewall instillinger og lign.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...