Gå til innhold

Shadow Of The Colossus, Bare må oppleves! (PS2)


LarZen

Anbefalte innlegg

Shadow Of The Colossus viser at det forstatt er liv i gammle PS2. Et så bra spill er det lenge siden jeg har spilt.

 

Dette spillet viser at nextgen ikke er alpha omega! Jeg anbefaler alle dette spillet og jeg forstår nå hvorfor det får så si bare bra omtale overtalt.

 

Spillet er ikke perfekt og en får lyst til å gå besjerk pga kameravinkler til tider men det er jo så vakkert! Så....ja nesten perfekt!

 

Når en tar ned en kjempe så er det en blanding av glede av endelig å få tatt livet av den og en viss anelse sorg. Vanskelig å forklare...

 

MÅ OPPLEVES!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shadow Of The Colossus viser at det forstatt er liv i gammle PS2. Et så bra spill er det lenge siden jeg har spilt.

 

Dette spillet viser at nextgen ikke er apha omega! Jeg anbefaler alle dette spillet og jeg forstår nå hvorfor det får så si bare bra omtale overtalt.

 

Spillet er ikke perfekt og en får lyst til å gå besjerk pga kameravinkler til tider men det er jo så vakkert! Så....ja nesten perfekt!

 

Når en tar ned en kjempe så er det en blanding av glede av endelig å få tatt livet av den og en viss anelse sorg. Vanskelig å forklare...

 

MÅ OPPLEVES!

5615648[/snapback]

 

Sitat fra omtalen av spillet eller ? :p

 

Ser ikke helt poenget meddet du skriver annet at du vil skryte spillet opp i himmelen, og det har du jaggu meg full rett til.

 

Det er til å anbafale for alle. :w00t:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Helt sinnsykt følelse man får når man spiller dette . Første gang jeg så en kjempe snudde seg mot meg trodde jeg det ikke engang, virket som det var ett filmklipp de hadde integrert inn i selve spillet. Men jeg kunne jo hoppe og klatre som jeg selv ville ! Sykt sykt bra spill . Er jo ingen begrensninger på noen måte.

Lenke til kommentar

Rart vi kan ha så forskjellig mening.

 

Jeg synes frameraten var helt elendig og ødela hele intrykket på spillet. Det virket utrolig kjedelig og på en skala fra 1 til 10 er vel det ikke verdt mer enn bunnkarakter i mine subjektive øyne.

 

Selvsagt har jeg ikke spilt det noe særlig, men ser ikke poenget med dette når jeg ikke likte det etter 20 minutter.

 

Kan vel tilføye at jeg synes spillet ICO var skikkelig søppel også.

 

Men ja, er kjempeglad i min PS2, spesielt med titler som Dragon QUest 8, Grandia III og Onimusha 4 som er de spilla jeg spiller nå.

Eller er ferdig med DQ8, og ble ferdig med ONIMUSHA4 i går (JAP), starter på GRANDIA III i dag :)

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Jeg har tatt ned 2 kjemper og har vel spilt ca 1 time. Har ikke lagt merke til noe frame drop. Men da igjen så nyter jeg spillet for mye til å se eller henge meg opp i slike små og ubetydlige detaljer.

 

ICO like ikke jeg heller men SOTC er noe helt anna.

5620456[/snapback]

 

OK! Jeg tror jeg bør teste dette spillet på nytt å gi det en ny sjangse.

 

Jeg hatet DMC 1 første gang også og skjønte ikke hva hypen gjaldt, men i ettertid elsket jeg det.

 

Får sette av litt lenger tid denne gangen :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde temmelig høye forventninger til Shadow of the Colossus, og spillet innfridde på de fleste områder. Det beste med spillet er utvilsomt den herlige stemningen, som blir skapt av deilig grafikk og nydelig musikk. Men ... som andre nevner ødelegger kameraet og frameraten en del for opplevelsen. Uansett et veldig bra spill, og det funker fett som oppvarming til Zelda: Twilight Princess. :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde temmelig høye forventninger til Shadow of the Colossus, og spillet innfridde på de fleste områder. Det beste med spillet er  utvilsomt den herlige stemningen, som blir skapt av deilig grafikk og nydelig musikk. Men ... som andre nevner ødelegger kameraet og frameraten en del for opplevelsen. Uansett et veldig bra spill, og det funker fett som oppvarming til Zelda: Twilight Princess. :)

5637613[/snapback]

Når kommer zelda? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...