Straffa Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Fra PC Gamer UK (mars) om oblivion "We played it on an Athlon 64-fx55(Roughly 4.2ghz pentium) with a geforce 7800 and -suprisingly- only 1gb ram. It ran in 1280x1024 at max settings with a smoothness that brought tears to the eys. It's Gorgeous on the xbox360 too, but even a High-Def can't compete with the clarity on a high-end PC" Jeg har både xbox 360 og helt grei PC. Nå vet jeg ikke helt hvem jeg skal gå for. Må nok uansett bytte ut x850xt kortet mitt med noe bedre hvis jeg skal spille på PC Endret 16. februar 2006 av avanore
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 eneste de hadde som jeg ikke har er über cpu, har bedre 3d kort, og mer ram, men en god del svakere cpu.
andrvas Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Kan også nevne at Pete sa noe a'la "...spilte Oblivion på et X1800, med alle innstillinger på maks, og det er helt fantastisk!" i den siste podcasten fra Neowin.
thomassit0 Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 jepp, men så koster et X1800 alene mer eller like mye som en 360 da
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 men tenk på de heldige mofo'ne som allerede har x1800xt
sveinbrand Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 uff ja............. får vel klare meg uten HDR når jeg har AA på jeg da......... (specs i profil) :!:
lenny25 Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Dette har vi jo visst lenge. Ingen ting slår en virkelig high end pc til spill, selv om det selvfølgelig blir den dyreste løsningen. Har man pengene og vil ha den ypperste spillplattformen, gå for en uber PC. Har man lite penger og har en HDTV fra før, gå for xbox 360 eller vent på PS3.
andrvas Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 uff ja............. får vel klare meg uten HDR når jeg har AA på jeg da......... (specs i profil) :!: 5617335[/snapback] Skal ikke være helt 100% sikker på dette enda, er noen på ES forumet som bastant hevder at Oblivion vil bruke FP16 HDR (som visstnok skal kunne kjøres med SM 2.0). And yes, FP16 HDR, as used in Oblivion can be done with a SM 2.0 card. This is what's used in RTHDRIBL, one of the best HDR demos to date. And yes, it can be done with multi-sample anti-aliasing. No worries here. Lurer bare på hvor de har det fra
Blue--Sky Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 uff ja............. får vel klare meg uten HDR når jeg har AA på jeg da......... (specs i profil) :!: 5617335[/snapback] Skal ikke være helt 100% sikker på dette enda, er noen på ES forumet som bastant hevder at Oblivion vil bruke FP16 HDR (som visstnok skal kunne kjøres med SM 2.0). And yes, FP16 HDR, as used in Oblivion can be done with a SM 2.0 card. This is what's used in RTHDRIBL, one of the best HDR demos to date. And yes, it can be done with multi-sample anti-aliasing. No worries here. Lurer bare på hvor de har det fra 5617429[/snapback] Håper det stemmer Tror jeg skal klare ganske gode instillinger med mitt system, skjermkortet er ikke såå bra. Men så har jeg en meget god cpu..
Toriyama Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 (endret) men tenk på de heldige mofo'ne som allerede har x1800xt inv_biggrin.gif jeg kjører et club 3d x1800xt 512mb. kosta 4400kr. drit bra kort btw: hvordan quote? Endret 17. februar 2006 av Toriyama
_ducktales_ Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har både xbox 360 og helt grei PC. Nå vet jeg ikke helt hvem jeg skal gå for. Må nok uansett bytte ut x850xt kortet mitt med noe bedre hvis jeg skal spille på PC 5615618[/snapback] Du trenger nok ikke det i følge denne tråden på oblivions officielle board. den er fra en moderator også.. se hva de sier om ditt kort det rocker spillet. http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=239331 godt stykke ned på siden der de skriver om low-end til high end kort
KayAU Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 men tenk på de heldige mofo'ne som allerede har x1800xt 5617265[/snapback] Jupp, tenker både Oblivion og Gothic 3 vil ta seg fint ut på spelemaskina eg bygde for nokre veker sidan. Hmm...var det ikkje nokon her på forumet som lurte på kva som ville vere best av ein XBox 360 og ein PC til 30k? Og nokon andre som hevda at grafikkbrikkane i Xbox 360 og PS3 ville vere betre enn noko som ville komme til PC i inntil eit år etter at konsollane var utgitt? Kay
Tøffli Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Klarer meg fint med 360 jeg... syntest det er så jævlig kinkig med mus og tastatur i godstolen foran TV'en... Og Morrowind vil jeg helst nyte i en helg med colaen på bordet og kontrollen i fanget... på en HD-TV. Foretrekker det foran utstrakte hender på 17" LCD skjermen min Selv om noen spill ikke kan spilles på konsoll, er Morrowind et av de som passer det ypperlig. KayAU: Hehe, merkelig det der... var vel allerede et bedre skjermkort enn det som sitter i 360 på dagen den kom ut Og hvis man tar SLI med i bildet... ja. Men jeg syntest det er stas med en konsoll ved siden av PC'en jeg... det er så mange titler som ikke kommer på PC... også er det jo slik at mange spill ikke "kan" spilles på konsoll, men jeg syntest det gjelder for PC også. Endret 24. februar 2006 av Tøffli
Straffa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Blir nok xbox 360 på meg også. Liker også spille med kontrolleren. Jeg har spilt morrowind både pc og xbox og jeg likte det best på xbox. Bare sitte i sofaen med en liten kontroller og ta en pils er bare deilig. Blir ikke sliten på samme måte som jeg gjør om jeg sitter forann pc i flere timer. FPS spill er eneste som jeg liker best på pc. Men har ikke noe problem å spille det på konsoll heller. Gleder meg til GoW og BF:MC kommer på konsollen. Jeg har ikke råd til HDTV så jeg kjøpte en 19" LCD monitor som jeg har satt opp på veggen ved siden av sofaen. Perfekt avstand og jeg kan sitte/ligge/stå og spille Jeg kommer til å kjøpe Oblivion på pc hvis det kommer mods som jeg bare må ha. Men det er nok en stund til før vi får se om det kommer noen. Bethesda har jo sagt at de kommer til å ansette 4-5 stykker fulltid til Oblivion. Vi kan vente oss mye bra utover til både pc og xbox 360
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hadde jeg hatt en HD-TV hatte jeg nok kjøpt det til 360, men det har jeg altså ikke, også er det jo sikkert masse mods som blir greit å skaffe seg til PC.
Straffa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Hadde jeg hatt en HD-TV hatte jeg nok kjøpt det til 360, men det har jeg altså ikke, også er det jo sikkert masse mods som blir greit å skaffe seg til PC. 5658399[/snapback] Det går fint å spille med en PC monitor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå