Gunfreak Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, det er fullt mulig å kjøpe det i butikken, men da må du belage deg på å betale mer enn når du kjøper det over Steam. Norske spillpriser er jo ikke akkurat lave. Du må faktisk belage deg på å betale omtrent det dobbelte som det du betaler over Steam. Å være sniper i BF2 (eller BF generelt, egentlig) har ingen tilfredsstilling, i motsetning til RO. En god sniper i RO utgjør mye. 6575502[/snapback] syns det er enda mer givende å treffe en sniper med vanlig rifle på langt hold
bjovas Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Hehe, i det hele tatt å kverke en sniper gjør alltid godt. De har en tendens til å bli litt høye på pæra.
Whalecore Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Vet ikke om det er nevnt i denne tråden, men jeg sier det alikevel: Red Orchestra kan prøves gratis fra Onsdag. Husker ikke hvor lenge, men tror det er fem dager. Alt du trenger er Steam, så kan du laste ned gratis og alt.
Mala Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvor mye koster RO på spaceworld eller elkjøp nå? 6591542[/snapback] Vil tippe på ein 250-300,- eller noe. Syns det er verdt det eg
Gunfreak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hvis de i det hele tatt har det vil det nok koste 300 eller 299 om du vil
Håvard Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 vurderer å ta meg en tur til jessheim snart.. for å kjøpe det
Mala Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 vurderer å ta meg en tur til jessheim snart.. for å kjøpe det 6591795[/snapback] Er det ikkje lurt å benytte seg av gratis tilbudet først for å gjøre opp ein meining om spelet?
Håvard Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 vurderer å ta meg en tur til jessheim snart.. for å kjøpe det 6591795[/snapback] Er det ikkje lurt å benytte seg av gratis tilbudet først for å gjøre opp ein meining om spelet? 6592040[/snapback] Når starter det ?
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Perioden starter 2. August. Dete har blitt nevnt trilliarder av ganger her på forumet.
Håvard Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Perioden starter 2. August. Dete har blitt nevnt trilliarder av ganger her på forumet. 6593018[/snapback] Tusen takk. Får man lastet det ned i morgen også da, regner jeg med?
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det er jeg sannelig ikke sikker på. Har du Steam installert, så er det bare å starte det opp. Jeg regner med at nyheten popper opp automatisk i en egen rute, og der står sikkert all informasjon du trenger. PS: Spillet må lastes ned via Steam, hvis du ikke visste det.
Håvard Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det er jeg sannelig ikke sikker på. Har du Steam installert, så er det bare å starte det opp. Jeg regner med at nyheten popper opp automatisk i en egen rute, og der står sikkert all informasjon du trenger. PS: Spillet må lastes ned via Steam, hvis du ikke visste det. 6593152[/snapback] Har steam kjørende ja, så sitter å venter
Mala Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har blitt omba lite RO på meg de siste ukene grunnet jobb, og seff. har 360 som kom tilbake fra Tyskland noe med saken å gjøre
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det er jeg sannelig ikke sikker på. Har du Steam installert, så er det bare å starte det opp. Jeg regner med at nyheten popper opp automatisk i en egen rute, og der står sikkert all informasjon du trenger. PS: Spillet må lastes ned via Steam, hvis du ikke visste det. 6593152[/snapback] Har steam kjørende ja, så sitter å venter 6593167[/snapback] Når det blir mulig å laste ned RO, vil du ikke se at det er mulig før du restarter Steam.
Håvard Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det er jeg sannelig ikke sikker på. Har du Steam installert, så er det bare å starte det opp. Jeg regner med at nyheten popper opp automatisk i en egen rute, og der står sikkert all informasjon du trenger. PS: Spillet må lastes ned via Steam, hvis du ikke visste det. 6593152[/snapback] Har steam kjørende ja, så sitter å venter 6593167[/snapback] Når det blir mulig å laste ned RO, vil du ikke se at det er mulig før du restarter Steam. 6593339[/snapback] Oh.. *restarte steam*
hugRmunR Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg pre-loada Red Orchestra her om dagen... Går vel an å spille på gratis dagene da?
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 (endret) Ja, det er det som er hensikten. Når Ro åpnes, må du nok laste ned de siste filene som "låser opp spillet", men du har stort sett lastet ned spillet nå ja, klar til å spille. EDIT: Jeg har forøvrig prøvd ut to relativt nye custom maps som jeg straks har blitt forelsket i: "Tula Outskirts" og "Partisan Forest". Tula Outskirts minner litt om Snowy Forest. Begge foregår på vinteren (det er iallefall snø der), og begge to går ut på at det ene laget skal storme det andre. Forskjellen er at Tula-brettet er mye mer åpent, og når tyskerne stormer, løper de først ned i en dyp dal, før de kommer opp mot bunkerne hvor russerne sitter og peprer løs med MG'ene sine. Minner litt om noe à la Saving Private Ryan, i slaget ved Omaha Beach. Det andre, Partisan Forest, er også helt utrolig flott. Det hele foregår i en skog med høye trær. Tyskerne skal storme tre russiske leirer. Det høres kanskje ikke ut som noe veldig spesielt, helt til man finner ut at det hele foregår midt på natten, og det er STUPMØRKT! Man ser knapt forskjell på soldatene. Man ser faktisk nesten ikke soldatene i det hele tatt! Begge disse brettene er et MUST for alle som spiller RO. Ser dere en server som kjører disse brettene, JOIN MED EN GANG! Endret 1. august 2006 av Hr. Jenssen
Håvard Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Tror det blir til at jeg kjøper RO i dag.. Hvis jeg finner det til 250 da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå