Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
I tillegg lurer jeg på om man kan se bilen i 3 person når man kjører en slik transport bil? Vanskelig å se ut den samle ruten.

5979648[/snapback]

Eksperimenter med rulleknappen på musen din :)

5980096[/snapback]

Utrolig :thumbup:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som forskjellen mellom en Polo og en New Beetle, hehe.

Du merker at opphavet er det sammen, men alt er generelt kulere og mer polert.

Skrevet
Ahh... Hvis det er i DET MINSTE likt 3,3 så kjøper jeg nok dette ^^

6062842[/snapback]

Gameplayet er i det store og det hele 95% likt.

Skrevet

Ingen bør kjøpe RO for å spille mot bots. Men det funker greit å bruke dem for et par testrunder for å lære seg kontroller og sånn. :)

Skrevet

Spilte for første gang på lenge i går, har ikke hatt tid til gaming pga masse stress på jobb, og ikke minst sol i bergen.

Og fy flate så deilig! hadde masse kanonrunder på DBDUK-serveren, omtrent bare modne gamere som brukte voicecomm, og masse teamplay.

Konge! :D

Skrevet (endret)

De fleste norske spillerne sprer seg litt egentlig. Det er ikke noe stort norsk community, men det er et stort europeisk community. Sjekk ut www.roladder.net.

Det er et par norske klaner som spille RO som du sikkert kan oppsøke. Selv er jeg klanleder for Frw.Ln. Ellers er det jo Requiem som er norske og spiller RO :)

Hvis du er ute etter et norskt forum som dekker RO kan du jo stikke innom www.redorchestra.no. De har to servere btw :)

EDIT: Det du kan gjøre i buddyfunskjonen er å legge til [Req]* og [Frw.Ln]*. Da vil du få opp alle som bruker disse klantagene. Altså alle mange nordmenn :)

Endret av Lactobacillus
Skrevet

Ehm, er det bare jeg som finner ca 10 servere hvor folk spiller? Har riktignok ikke på password-servers i filter, men er det virkelig så få?

Skrevet

Jupp, men trenger du egentlig så mange? Spiller du på mer enn en server av gangen? :p

En ting med RO er at nettkoden er såpass bra at man kan spille med folk som har opp mot 150 i ping uten for store problemer. Dvs at man kan spille med amerikanere uten at laggen blir nevneverdig. Seff merker man det om for mange har 150 i ping og oppover, men det er mye mindre enn i andre spill...

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Edit: La merke til etter innlegget var postet at det var kommet 7 sider til i tråden..

Selv om det ble veldig off-topic ble jeg fristet til å lage et innlegg siden dere snakker om sporlys ammunisjon. Kulen i seg selv er dekket med fosfor/magensium og andre salter (brennbare kjemiske stoffer) som selvantener ved friksjon. Dette skjer mens kulen er i "luften", ca 30-40 meter etter den er skutt ut. Ergo stemmer det ikke som nevnt ovenfor at det er lakket over, da lakken ville hindre fosforet å antenne. Forøvrig kan jeg også opplyse at det heller aldri brukes kun sporslys ammunisjon i noen tilfeller, men heller ca hvert femte eller tiende skudd. Dette ganske enkelt fordi sporlys ammunisjon er ment som et supplement til å treffe målet i situasjoner der det ikke er tilstrekkelig å sikte gjennom siktet, som for eks i en kamp mellom jagerfly.

Til topic: Har prøv spillet en stund nå, men må si jeg liker DoD: Source bedre av grafiske årsaker, syns Red Orchestra ikke helt ga riktige stemmningen.

Endret av Stikk-kont@kten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...