Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

da er spillet kjøpt.. driver på og laster ned.. eneste DRITTEN er at jeg laster ned med 10kb/sec.. kommer jo til og ta 2 år før den er ned :hrm:

EDIT: står: 1982 minutes igjen :hrm:

Endret av *Magnus*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig, det tok meg ca 40 minutter. Farten går sikkert opp, og du kommer ikke til å angre på kjøpet.

(Hehe, jeg har tatt over Ghadafis fanboy-rolle)

Skrevet

Da ver ENDELIG spillet nede.... som Operation Flashpoint elsker, har jeg store forventninger til dette,da mange sier at det er i samme sjangeren..

nå for vi se om den lever opp til forventningen! ;)

Skrevet

Endelig et spill som slår BF2 når vi snakker om krigs spill. Jeg likte BF2 til og begynne med men så ble det bare kjedeligere og til slutt havnet det på hylla... men så fikk jeg Day Of Defeat Source, og det var sinnsykt artig siden det dreide seg om andre verdens krig og det var mye bedre grafikk og bedre gameplay... Når du spiller BF2 krever det at du har en bra maskin fordi banene er store og det er fullt av detaljer og sånt. det er derfor det krever så mye...

Skrevet

hm.. jeg spiller på min maskin BF2 med alle settings på fullt, og oppløsning på 1600*1200 (idiotisk at det ikke er widescreen oppløsninger i spillet) og det flyter helt utrolig jevnt...

Red Orchestra kan jeg spille med fps på 10-15 på det aller værste, ligger på mellom 20 og 40 til vanlig, kommer litt ann på, kommer selvfølgelig over det hvis jeg går å titter i jorda mens jeg løper og sånn da..

noen som vet hvordan man får opp fps counter i bf2?

specsa mine er jeg så lei av å poste, se på profilen... arg...

Skrevet

virka som hele kortet er blokka, forstår ikke det. Er riktinok nytt, så jeg har ikke fått testet det på nett enda. Men det virka veldig rart.

Jeg skiftet ut ø med o , så det var nok ikke der problemet er.

Skrevet
virka som hele kortet er blokka, forstår ikke det. Er riktinok nytt, så jeg har ikke fått testet det på nett enda. Men det virka veldig rart.

Jeg skiftet ut ø med o , så det var nok ikke der problemet er.

5974693[/snapback]

Steam er ganske pirkete på det der, tenk hvor mye svindelforsøk de sikkert har fra CS-cheatere som vil ha seg ny key og denslags.

Hvis man kontakter steam support, så hjelper de deg.

Skrevet

Fikk denied de to gangene jeg forsøkte, men da jeg logget inn på nettbanken var pengene reservert. Ved neste start av Steam var Red Orchestra klart til nedlasting.

Skrevet

Jeg prøvde mange ganger så jeg håper ikke jeg har kjøpt spillet 5 ganger :D

Tror ikke det har skjedd. Jeg stakk på spiderman og kjøpte det , og har fått testa litt nå.

Var ganske ok, men vanskelig å treffe osv når man er vant til å ha et sikte og gå etter.

I tillegg lurer jeg på om man kan se bilen i 3 person når man kjører en slik transport bil? Vanskelig å se ut den samle ruten.

Skrevet
I tillegg lurer jeg på om man kan se bilen i 3 person når man kjører en slik transport bil? Vanskelig å se ut den samle ruten.

5979648[/snapback]

Eksperimenter med rulleknappen på musen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...