Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Så akkurat episoden Tall Tales (2,15), det må være en av de beste og morsomste episodene jeg har sett uansett serie. Sinnsykt bra skuespill gjorde denne episoden komplett!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Så akkurat siste episode av sesong 4. Helt syykt hjerteknusende å ikke ha sesong 5 tilgjengelig :(

 

Edit: Alt i alt så syntes jeg ikke at det var en dårlig sesong, som mange skal ha det til. Det med engler og gud, gjorde meg egentlig ingenting. Jeg er ikke kristen, men syntes at det gir litt mening, da alle demonene kommer fra helvete, som er oppdiktet/skrevet i Bibelen.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke begynne diskutere hvor demoner kommer fra, men hvem har sagt de er fra kristendommen? De er nok langt eldre enn det. Om du er interessert i demoner og alt det der kan jeg nevne at selve Helvete opprinnelig var en plass der Lucifer ble sendt for å bli straffet. Kort sagt ville det Helvete vært en bra plass for oss, men ikke fullt så bra for demoner. ;)

Lenke til kommentar

First it was Smallville, now Supernatural. A couple of days ago we reported that Smallville had been picked up for a tenth season. Industry sources in Vancouver provided CinemaSpy with the tip, indicating that while the official announcement has not yet been made, behind-the-scenes it’s all but a done-deal. Today we’ve been informed that Supernatural, too, has been confirmed with another season, in this case its sixth.

 

http://www.cinemaspy.com/article.php?id=3886

Lenke til kommentar

Smallville tar en sesong til? trodde de var feridige snart jeg.

Og en sjette sesong, bob bob. Hvis Kripke har ment 5 sesonger fra starten av så må de jo finne på noe nytt, kanksje de går tilbake til sesong 1 type handlinger, med monster of the week, og ikke har noe stort plott?

 

Noen som veit om Kripke tar en sesong til?

Lenke til kommentar

PUDDING! :!:

 

Er vel ikke så mye å si om episoden foruten at den var morsom og jeg er (hvertfall) fornøyd. Gleder meg til neste episode. Morro at serien endelig er tilbake.

 

Får håpe det er riktig at Kripke er med på neste sesong. Men får holde forventningene nede om det ikke er offisiellt.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...