Gå til innhold

Forslag til hvordan å tjene mye penger fort..?


-mads

Anbefalte innlegg

hvorfor vil du slippe det? er du for lat til å gidde, samt redd for å prøve? Verden er ikke en dans på roser, og du må jobbe for å få penger på den rette måten. Gikk med aviser fra jeg var 13 til 16 år. fikk inn ca 1700 i mnd for 45-70 minutters arbeid om dagen. Men har følelse av av mange på den alderen nå ikke gidder... eller så er de for kule til å gjøre noe for pengene, skal bare få av mamma og pappa.

5613469[/snapback]

 

Du har nok missforstått litt, jeg trener flere dager i uka og da blir det vanskelig å gå med avisa hver dag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor vil du slippe det? er du for lat til å gidde, samt redd for å prøve? Verden er ikke en dans på roser, og du må jobbe for å få penger på den rette måten. Gikk med aviser fra jeg var 13 til 16 år. fikk inn ca 1700 i mnd for 45-70 minutters arbeid om dagen. Men har følelse av av mange på den alderen nå ikke gidder... eller så er de for kule til å gjøre noe for pengene, skal bare få av mamma og pappa.

5613469[/snapback]

 

Du har nok missforstått litt, jeg trener flere dager i uka og da blir det vanskelig å gå med avisa hver dag...

5615780[/snapback]

Da handler det om prioriteringer. Dessuten er det ganske få som trener så tidlig på døgnet.

Lenke til kommentar
Du har nok missforstått litt, jeg trener flere dager i uka og da blir det vanskelig å gå med avisa hver dag...

5615780[/snapback]

 

Ja, men siden du er så opptatt av kroppen din, så finnes det ikke noe råd for deg da. Du har SÅ mye tid til å trene, men du har ingen tid til å jobbe. Skjønner ikke hvorfor du gidder å spørre om hvordan du kan tjene penger engang.

 

Tror du har misforstått hvordan verden fungerer. Heldigvis så er du ung nok til at du ikke MÅ jobbe. Men hvis du vil ha penger, så får du se til å få deg en jobb og slutte å trene så mye. Jeg vet du har nok tid til å både trene og jobbe. Du trenger ikke trene hver dag, isåfall syns jeg bare synd på deg og jeg håper du blir så feit at du ikke kan se hvor det ble av tissen din.

Lenke til kommentar
hvorfor vil du slippe det? er du for lat til å gidde, samt redd for å prøve? Verden er ikke en dans på roser, og du må jobbe for å få penger på den rette måten. Gikk med aviser fra jeg var 13 til 16 år. fikk inn ca 1700 i mnd for 45-70 minutters arbeid om dagen. Men har følelse av av mange på den alderen nå ikke gidder... eller så er de for kule til å gjøre noe for pengene, skal bare få av mamma og pappa.

5613469[/snapback]

 

Du har nok missforstått litt, jeg trener flere dager i uka og da blir det vanskelig å gå med avisa hver dag...

5615780[/snapback]

Da handler det om prioriteringer. Dessuten er det ganske få som trener så tidlig på døgnet.

5617909[/snapback]

 

Orker jo ikke stå opp så tidlig da...

Lenke til kommentar

Jeg tjente GANSKE mye penger på blackjack i tysktimene på ungdomskolen. Ingen som la merke til at "lykkekortstokken" min var merket da :p

Ellers så kan du jo begynne som løpegutt for en lokal dealer? (ironi for den som ikke skjønte det)

som 13-åring har du desverre begrensete muligheter til å tjene mye penger på lovlig måte...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Selg mordi på ebay, eller finn opp en tidsmaskin så du kan dra tilbake til 20-tallet og være mafiaens løpegutt. Det finnes ingen andre enkle måter til lykke og rikdom, særlig ikke med din innstilling.

Foreløpig vil jeg råde deg til å gjøre masse lekser, så du senere kan få deg en jobb du trives i, og som du tjener en del i.

Lenke til kommentar

Levere aviser, som allerede foreslått, er en helt kurant måte å tjene penger på. Jeg gjør det selv, men det går på litt under en time hver hverdag, så jeg tjener da over 100kr timen i hvert fall.(jeg er ikke helt sikker på hva jeg tjener på den nye ruta enda) Så lenge jeg ikke skatter da, jeg gidder ikke å jobbe så mye at jeg må skatte :p . Da jobber jeg heller mindre. Dessuten får jeg noe trening av det også. Å sykle rundt en time i høy snø gir god trening.... Kjedelig dog.

Lenke til kommentar
Hvis det er mye snø der du bor, så be hytteeierer om du kan måke hyttetaket deres. tjener som oftest over tusen kroner per tak, men så er det tungt arbeid også.

Eller sveis/mal/ødelegg noe fint, og selg det på qxl som kunst med 30000 i minstepris. ;)

5624740[/snapback]

1000,- pr. tak?! :blink: Det må isåfall være noen forbanna late/rike hytteeiere.

Den siste ideèn er absolutt ikke dum :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis det er mye snø der du bor, så be hytteeierer om du kan måke hyttetaket deres. tjener som oftest over tusen kroner per tak, men så er det tungt arbeid også.

Eller sveis/mal/ødelegg noe fint, og selg det på qxl som kunst med 30000 i minstepris. ;)

5624740[/snapback]

1000,- pr. tak?! :blink: Det må isåfall være noen forbanna late/rike hytteeiere.

Den siste ideèn er absolutt ikke dum :hmm:

5625064[/snapback]

 

Han måker sikkert røkkes lille kosehytte... :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør om du kan få låne penger av pappan din + renter =P

og sverg på at du skal betale tilbake med å jobbe etc kanskje du kan ta oppvasken + klær, vaske huset og det som er i 1 år framover.

 

eller du kan få låne 20 000 kr av meg med en dags %rente på 54Kr.

Good luck

Endret av darapa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...