Gå til innhold

Forslag til hvordan å tjene mye penger fort..?


-mads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tjente 18000 på 4 uker ved å sitte å scanne inn bilder, altså dvs surfe (men la oss ikke ta den diskusjonen). Men ontopic: Uten om trygd er det lite du kan gjøre for å tjene penger uten arbeid, er jo alltids mulig å ha noe du synes er kjekt å arbeide med, kanskje en hobby som kunne gjøres om til et lite foretak.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Jeg tjente 18000 på 4 uker ved å sitte å scanne inn bilder, altså dvs surfe (men la oss ikke ta den diskusjonen). Men ontopic: Uten om trygd er det lite du kan gjøre for å tjene penger uten arbeid, er jo alltids mulig å ha noe du synes er kjekt å arbeide med, kanskje en hobby som kunne gjøres om til et lite foretak.

5628933[/snapback]

 

Jo, la oss ta litt av den diskusjonen. Hvor fikk du tilbudet? Klikka du på en popup? :dribble:

Lenke til kommentar
Du har nok missforstått litt, jeg trener flere dager i uka og da blir det vanskelig å gå med avisa hver dag...

5615780[/snapback]

 

Ja, men siden du er så opptatt av kroppen din, så finnes det ikke noe råd for deg da. Du har SÅ mye tid til å trene, men du har ingen tid til å jobbe. Skjønner ikke hvorfor du gidder å spørre om hvordan du kan tjene penger engang.

 

Tror du har misforstått hvordan verden fungerer. Heldigvis så er du ung nok til at du ikke MÅ jobbe. Men hvis du vil ha penger, så får du se til å få deg en jobb og slutte å trene så mye. Jeg vet du har nok tid til å både trene og jobbe. Du trenger ikke trene hver dag, isåfall syns jeg bare synd på deg og jeg håper du blir så feit at du ikke kan se hvor det ble av tissen din.

5618229[/snapback]

 

:!: :!: :!: den var god

 

Som det er nevnt tidligere, du kan ikke tjene spenn fort uten å gjøre det den kriminelle veien... da kan du fort ordne deg en del spenn på ett par jobber... men siden du er 13 så blir det litt værre...

 

Du får gjøre som vi gjorde back in the days... stappe poser i spilleautomater, når folk vinner og skal ta ut spenna så havner de i posen og de får ikke noe penger...de går å ringer røde kors osv og får penga av dem, mens du går i butikken og lirker ut posen og pengene faller ut.. jackpot! :D

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 2 år senere...
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Det finnes nok ingen gode metoder! Men hvis du har så sykt behov for å tjene penger, så må jeg støtte en del av de andre her - prioritér jobb fremfor trening en stund.

 

Ellers så vil jeg bare advare. Det finnes en del "Tjen penger raskt"-sider på nettet. INGENTING av det funker (med mindre du tar høye risikoer). For eksempel den nettsiden som sier du kan tjene masse på å spille online roulette. IKKE gjør det! :eek:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...