Stigma Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hei hei! Jeg har i det siste blitt mer og mer irritert over MSN messenger som jeg bruker til vanlig ikke støtter andre instant-message nettverk. Desverre så har jo de fleste andre nettverkene like lite støtte for andre nettverk, feks. AIM. Jeg trenger noen gode annbefalinger på instant-message klienter som klarer å kommunisere med både MSN messenger og AIM nettverket. Gjerne også ICQ og andre store nettverk. Skal kjøres på en WinXP plattform. Jeg er en rimelig avnsert bruker, så en komplisert klient med masse settings og muligheter sees ikke på som en ufordel Håper jeg får mange gode forslag, siden jeg er helt blank på ha som finnes der ute. -Stigma
Stigma Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Takk, skal sjekke disse ut. Dersom noen har fler alternativ, kom gjerne med dem. Ellers vil jeg gjerne høre noen mer in-depth annbefalinger og pros/cons med de forskjellige. -Stigma
Legion Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Miranda IM http://miranda-im.org/ klient med (nesten) uendelige konfigurasjonsmuligheter pga sin pluginstruktur. kan for nybegynnere være overveldende pga en enorm mengde options. en klient for spesielt interesserte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå