Gå til innhold

PGR3 Konkurranse (Løp 1) -FULLFØRT

MacBain

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

exs187 1:04:95 sliter med den svingen oppi bakken rett etter mål ....men når den sitter skal jeg nok få en bedre tid :!:

og en helt annen ting... hva om vi i neste løp foreksempel hadde tvunget synsvinkel... feks incar bare for og øke vansklihetsgraden (og realismen)

Endret av exs
Videoannonse
Annonse
Skrevet
exs187  1:04:95      sliter med den svingen oppi bakken rett etter mål ....men når den sitter skal jeg nok få en bedre tid :!:

og en helt annen ting... hva om vi i neste løp foreksempel hadde tvunget synsvinkel... feks incar bare for og øke vansklihetsgraden (og realismen)

5613632[/snapback]

Det er vel ikke mulig å sjekke at folk faktisk har brukt incar view da... :hmm:

Skrevet

det går vel ivertfall ann og lage en bane med incar synsvinkel låst men det hadde jo blitt endel mer knot og få til.... ellers så hadde det rett og slett hvert at folk hadde hvert sportslige nok til og ikke jukse, er jo ikke no gøy og ha en rekord en har juksa seg til, personlig syntes jeg det er gøyest og kjøre incar... det var slik jeg runda singelplayer delen (alt blir så mye mer realistisk) :)

Skrevet (endret)

Forslaget blir vel vanskelig å teknisk la seg gjennomføre uten at noen garantert ikke kan bruke annen vinkel.På den annen side synes jeg forslaget er dårlig siden jeg personlig er en av dem som ikke liker in car view, akkurat slik det er noen som ikke liker å sitte bak på fangeren som jeg gjør, dette er rett og slett vane- og smakssak.

Dette blir som å påtvinge en som bruker manuelt gir å kjøre automat eller omvendt.Synes folk selv skal få velge, poenget er tross alt hvem som kjører best uavhengig av vinkler, gir og annet dilldall.

Endret av bas
Skrevet
Bra konkurranse!

Men hvordan får man kontrollert at tidene faktisk stemmer? Burde man ikke kreve et bilde av tv-skjerm?

5614888[/snapback]

Kontrollerer det over live (leaderboard) Er vel kansje ikke alle som har live men...

Skrevet (endret)

Tid: 1:07.66

Tag: TOSSN

Dere på 1:03-1:05 tallet, kjører dere med manuelt?

Burde man ikke også kun ta med de som man kan verifisere på leaderboard?

Endret av Darx
Skrevet (endret)

Ny beste rundetid 1.04.22

Holder vel helt til Stigmeister bestemmer seg for noe annet ;)

rundetid.jpg

Endret av bas
Skrevet

Fillern, jeg ser at jeg må hente minst 1,5 sekund for å i det hele tatt være med på topp 10. Jaja, får prøve noen runder nå, så jeg er skikkelig gira og ikke får sove etterpå :!:

Skrevet
ps er ikke bas og the benny samme fyr?

Jo, er samme fyr det (bas=The Benny).Har bare et annet nick på forumet her enn på xbox live.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...