XzErOx Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 har et lite problem med min msn, får opp en fin liten under feilsøking, at det er en nøkkelport feil, hva er det som gjør dette? får logget meg på ofte men plutselig logger den seg av og jeg må restrte for og fikse problemt. noen osm kan hjelpe meg?
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Prøv her du. Uansett, jeg har også hatt massevis av problemer med msn oppover årene. Plagsomt lite som skal til for at noe skal slå seg vrang. Skype fungerer mye bedre, men det er alt for få som bruker det.
KentS Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 fr d frste ikke brk sms sprk dte r t frum md str txtbox Heisann sist jeg brukte windows hadde jeg samme problemet, men amsn fungerer veldig bra for min del anbefales til alle os.
vivastar Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 fr d frste ikke brk sms sprk dte r t frum md str txtbox 5601143[/snapback] Hva mener du med dette, kan ikke se at noen bruker "SMS sprk" her men!!
Deadringer Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Trådstarter hadde en liten leif og skrev "restrte". Er nok derfor KentS tiltet litt.
Plomma2 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Det er bare å lukke msn helt (høyreklikk -> avslutt på toolbaren.) Antagelig har du msn pluss, discovery x eller en annen addon installert som skaper dette problemet.
XzErOx Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Det er bare å lukke msn helt (høyreklikk -> avslutt på toolbaren.)Antagelig har du msn pluss, discovery x eller en annen addon installert som skaper dette problemet. 5604970[/snapback] nei da, har bare den orginale msn 7.5, ikke noe patch i det heletatt.. men det er bare et problem som er gangske irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå