Gå til innhold

Det skumleste med half-life 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Hva synes dere var det skumleste med half life 2?

Jeg synes det var alle gangene du kunne se g-man, å gå inni de husene langs Highway 17, de headcrabsene som tok alt unntatt ett liv og ravenholm. :cry:

5599524[/snapback]

Jeg syntes at Ravenholm og banen etterpå var skumlest, kommer nok på med mer i morra!

Skrevet

Ingenting var direkte skummelt. Ravenholm var ikke skummelt i det hele tatt.

Men det som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min var helt i begynnelsen av "Anticitizen One" rett etter de svære pilarene hadde blitt sluppet mot bakken, og så starter det å spilles mystisk musikk i bakgrunnen. Man går inn i en bygning, og der er det en tv med G-man på. Den slår seg av, og man finner ut at den ikke var plugget inn. Hvis man går over den, knuser den og det er masse ekle lyder osv. i bakgrunnen....

IIIIIIIIIIK!

Skrevet

syns ikke noe var spesielt skummel, men likte ikke de zombi'ne med giftige headcrabs. de tålte alt for mye. men det var det eneste som jeg gruet meg til når jeg spilte.

Skrevet

Det eneste som skremte meg seriøst var at spillet var over før jeg var klar for at det. Resten var vel bare planke kjøring og ikke spesielt skummelt.

Gjest Slettet+56132
Skrevet
De zombie dudsene, de som løper så jævlig fort :p

5602359[/snapback]

Åh, første gang jeg så (følte) dem, pisset jeg nesten på meg av skrekk... Hadde i det minste litt hjertestans!

Skrevet
syns ikke noe var spesielt skummel, men likte ikke de zombi'ne med giftige headcrabs. de tålte alt for mye. men det var det eneste som jeg gruet meg til når jeg spilte.

5599921[/snapback]

Er helt enig med deg! Dette var de desidert verste aliensene på Half-life. Det går kaldt ned over ryggen hver gang de tynne giftige headcrabsene kommer. *grøss*

Skrevet

Jeg fikk også helt noia av han feite zombie-karen. Han var stygg og lagde ekle lyder. Uff, jævlig type.

Dessuten var det litt scary når en blir angripet av fast-zombies i tunnelen.

Skrevet

Headcrabs med gift var jo piece of cake, drepte deg jo aldri. Men dei stygge hoppande greiene freaka meg skikkelig ut. Høyrte dei komme i det fjerne og sto der å lurte på kor pokker den kjem frå.

ravenholm_howler_sm.jpg

Så voldsomt skummelt var det ikkje, men du får litt panikk.

Skrevet

Ravenholm. Jeg quicksavet hvert femte sekund. De hoppende greiene som Zeph snakker om, skremte meg skikkelig. Spesiellt alle de gangene når du nettopp hadde drept en og så kom en løpende bakfra.

Skrevet

Har ikke noe spessielt sted, men hele Ravenholm er egentlig utrolig ekkelt.

Værste er når man ikke har noe ammo igjen der! Slik som har skjedd med meg.

*grøss*

Skrevet

den syra hvor man må pussle seg fram og løpe oppå ting hvor det popper opp zombier med headcrabs :D . Husker jeg satt i relativt mørkt rom med nytt Z 550 og MYE lyd.

Gjest Slettet+56132
Skrevet
den syra hvor man må pussle seg fram og løpe oppå ting hvor det popper opp zombier med headcrabs :D . Husker jeg satt i relativt mørkt rom med nytt Z 550 og MYE lyd.

5610069[/snapback]

Du mener vel de der gale insektene i banen før/etter Highway 17? (eller så er jeg helt på villspor)

Skrevet
neinei, er mellom to STRIDER!!-områder :)

5610236[/snapback]

åja! under den ødelagte brua der du skal åpne en dør for en annen fyr rett etter at du har blitt angrepet av manhacks! Det er ikke SÅ ekkelt, men litt skal jeg være enig i.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...