Equerm Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Vel, nytt for meg, iallefall. Jeg skal ikke påstå at jeg leser alt som kommer ut... Og om man ikke skal opp på jobb eller skole dagen etterpå, er selvsagt natten ypperlig til å skifte verden. Eller, det er den uansett - men du risikerer å ende opp som noe vandødt når du engang reiser deg fra stolen. 5604879[/snapback] Shh, har jeg alltid vert og kommer alltid til å være det, bare jeg får min drømmejobb med hjemmekontor og pc der jeg har oppgaver med ting jeg skal lage, som bare må vere klare til en bestemt dato. Slik ser jeg for meg mitt liv
Vrengtpolvott Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Faen da, jeg visster _ikke_ at keiseren dør, hadde håpet vi skulle få treffe han flere ganger etter at vi har rømt
andrvas Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Faen da, jeg visster _ikke_ at keiseren dør, hadde håpet vi skulle få treffe han flere ganger etter at vi har rømt 5608446[/snapback] Hehe, beklager om det kom litt brått på deg . Men er faktisk det Oblivion går ut på, keiseren dør, du må finne arvingen, kort å godt.
arnegn Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ingen andre som reagerer på at datoen var satt til 28. *april* ?
Istapp Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Tja, litt.. Men er ikke denne artikkelen noen måneder gammel da? Edit: fra Desember? Endret 15. februar 2006 av Istapp
Vrengtpolvott Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Faen da, jeg visster _ikke_ at keiseren dør, hadde håpet vi skulle få treffe han flere ganger etter at vi har rømt 5608446[/snapback] Hehe, beklager om det kom litt brått på deg . Men er faktisk det Oblivion går ut på, keiseren dør, du må finne arvingen, kort å godt. 5608683[/snapback] Hehe, går bra, men er litt leit at jeg gikk glipp av sjokket av å se det skje i spillet da Men uansett, gleder meg mere til dette spillet enn noe annet for øyeblikket, og siden jeg blir 20 år 21. mars så får jeg garantert penger til å kjøpe det med en gang det kommer
d'espresso Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 jeg har bladet. Det er det nyeste (feb. nummeret).. Litt oft: Er Oblivion et hyggelig eller "skummelt" spill? Da mener jeg ikke "RE4"skummelt"" men litt sånn utrivelig. Vanskelig å forklare. Jeg liker hyggelige spill.. Ikke det at jeg er redd eller noe (serr) men det er bare gøy med noen spill som er litt hyggelige...
Gunfreak Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 vet ikke, blir nok litt skummel, ca. likt som morrowind
d'espresso Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 vet ikke, blir nok litt skummel, ca. likt som morrowind 5611517[/snapback] Morrowind sier meg ikke noe. Jeg er litt flau over å ikke ha prøvd denne perlen.. Ligger den gratis lovlig noe sted??
Frijazz Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Morrowind må nok kjøpes, men du burde finne spillet til rundt hundrelappen.
d'espresso Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Morrowind må nok kjøpes, men du burde finne spillet til rundt hundrelappen. 5611652[/snapback] Jeg har en Pc som er eldre en the "Big Bang".. Klarer den det`??
d'espresso Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Morrowind må nok kjøpes, men du burde finne spillet til rundt hundrelappen. 5611652[/snapback] Jeg har en Pc som er eldre en the "Big Bang".. Klarer den det`??
Frijazz Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du er helt på grensen, av minimumskravene: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: * Windows ME/98 128 MB RAM * Windows XP/2000 256 MB RAM * 500 MHz Intel Pentium III, Celeron, or AMD Athlon processor * 8x CD/DVD-ROM Drive * 1 GB free hard disk space * Windows swapfile * DirectX 8.1 (included) * 32MB Direct3D compatible video card with 32-bit color support and DirectX 8.1 compatible driver * DirectX 8.1 compatible sound card * Keyboard, Mouse RECOMMENDED: * 800 MHz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon processor * 256 MB RAM * NVIDIA GeForce2 GTS, or ATI Radeon 7500 or faster video card. Men det er bare til å skru ned på oppløsningen du spiller i, så burde du kunne gjøre et forsøk.
d'espresso Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg tror jeg driter i det.. Neon som har noe mer å si om dette "Skummelt"-sakene?? Jeg liker San Andreas (18), men det er bare .. det har ingen "skummelo" setting.. Det har jo fått 18 for volden.
Whalecore Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jo mer jeg leser og ser, jo fortere vil jeg ha spillet! Jeg kommer ikke til å såve de to første ukene etter at Oblivion er kommet ut. Åååååå jeg gleder meg sånn!
HMaster Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg tror jeg driter i det.. Neon som har noe mer å si om dette "Skummelt"-sakene?? Jeg liker San Andreas (18), men det er bare .. det har ingen "skummelo" setting.. Det har jo fått 18 for volden. 5611914[/snapback] Morrowind hadde en ganske uhyggelig og dyster stemmning til tider, men jeg tror Oblivion blir litt lysere. Der vi på Morrowind finner et enormt landskap dekket av aske, utrivelige sumper og røde sandstormer finner vi i Cyrodiil (Der Oblivion for det meste finner sted) store majestetiske sletter dekket av grønn skog. Selve oblivion tror jeg derimot kan bli litt uhyggelig, men derifra har de ikke sluppet noen bilder enda. Vet heller ikke hvor mye av spillet som foregår der. Vil tro det kan være litt skummelt med tanke på at Oblivion omtrent tilsvarer Helvete.
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 og du har altid caves og dungions, som sikkert ikke blir hyglige, med skumme demoner..
d'espresso Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ja, det blir det!! Sitter her med 360 og ingen spill.. *ventventevente* Hadde egentlig tenkt på PGR3, men så så jeg en demo av Oblivion på Gamespot.. Fytte rakkern.. Elsker spill hvor man må tenke for å komme videre!! Den grotten (liker å si tempel, fra Zelda:P) fra demoen så litt uhyggelig ut :!: EDIT: Leif var her å planta bomba.. Endret 16. februar 2006 av Naked Snake
Whalecore Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg tror nok jeg kommer til å bli skremt noen ganger av dette spillet ja, ble skremt mange ganger i Morrowind, og her har de jobba enda mer med grafiske effekter, spessielt lys/skygge. Jeg gruer meg.... ...herlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå