Gå til innhold

Rase på shaman og Warrior?

Anbefalte innlegg

Skrevet

undead sin racial skill e dan beste synst eg, ganske gudd å bruke will of the forsaken mot priest og warlock, ekstra bra når du har fått den trinketen når du blir grunt, for viss du bruker di kjappt nok mot ein priest/warlock så burde du greie å drepa han i løpet and den tida han bruker på 2x fear.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, takk for svar @_@! Men faen så vanskelig det er å velge hva jeg skal være som warrior, det er warrior jeg tenker mest på akkurat nå!

Gjerne flere meninger og Ideër!

Skrevet

Vel, nå kan ikke undeads være shamans da. Så det begrenser seg selv. Will of the Forsaken ER det beste PvP talentet i wow, ingen til om det. Så om du vil spille Undead Warrior er ikke det noe dårlig valg. Tar litt lengre tid å løpe til Crossroads, det er det eneste.

Men jeg ville helller valgt Orc warrior, pga økse-racial skill. Med Arcanite Reaper + axe spec blir han rimelig rå. Ev kan dual vielde 2 flurry axe på lvl 42 (aka "plate rouge") og være rimelig IMBA om du slenger en crusader på hver!

Skrevet

De er stå stygge! Neida startområdet til forsaken er svært lett og artig, og de har greie racial traits. Blant annet cannibalize som gjør at de kan spise lik for å få hp, helt genial for rogues mages osv. I tillegg har de 300% underwater breathing, og immune for fear?

Skrevet
Vel, nå kan ikke undeads være shamans da. Så det begrenser seg selv. Will of the Forsaken ER det beste PvP talentet i wow, ingen til om det. Så om du vil spille Undead Warrior er ikke det noe dårlig valg. Tar litt lengre tid å løpe til Crossroads, det er det eneste.

Men jeg ville helller valgt Orc warrior, pga økse-racial skill. Med Arcanite Reaper + axe spec blir han rimelig rå. Ev kan dual vielde 2 flurry axe på lvl 42 (aka "plate rouge") og være rimelig IMBA om du slenger en crusader på hver!

5597454[/snapback]

Hehe +5 er da ikke verdt noe spesielt ?

+5% hp og stun (som warrior) er genialt.

Skrevet

+5 til øks er bedre enn 5% hp

La oss si at du har 5000hp på level60, 5% av dette er 250 hp.. Det vil si ett jævla slag. dårlig trait sånn egentlig

Will of the forsaken>war stomp>+5axes/stunres

Skrevet

viss main'en din er undead og du har ein alt som ikkje er det så sitter ein og irriterer vettet av seg kvar einaste gong ein blir feara.

Skrevet

Jeg vil ikke si at will of the forsaken er no bra hvis du skal lag deg en fury warrior. da har du allerede 50 sec der du er immune mot fear, zerker rage, deathwish og zerker rage igjen.

Skrevet

Jeg sitter fortsatt fast på orc/undead som warrior.. Shaman blir jeg nok ikke uansett, isåfall en orc shaman som jeg bruker sjelden.. Hjelp meg!! Orc/undead som warrior? ups and downs?

Skrevet

Det er mest hva du synes selv er kulest. men for warrior er orc best på grunn av racial tingen dems, blood fury. Hvis dere skal grinde foreslår jeg har han er orc warrior med talents i fury og at du har i enchantment og er orc. Warstomp er ikke akkurat det beste for å grinde.

Skrevet

Eg og lure litt på om eg ska laga ein undead warrior, men så tenker eg litt på det at eg har lyst til å sjå "kul" ut i lvl 60 med epic og sånn, og det er ikkje så veldig "kult" med noken pipestilker til armer og bein, samtidig som knoklene stikker ut?

Er det noken high-lvl undead warr som har noken formeining om dette? Blir undead-looken avogtil så irriterende at dåke angre på at dåke valgte den rasen?

ser altså vekk frå den fantastiske wotf her...

Skrevet
Jeg synes de ser fete ut jeg da men.

Last ned Model viewer den funker riktig nok bare på en pc med wow instalert.

Der kan du se hvordan alle rasene ser ut i alle slags armor! =)

5601939[/snapback]

Det var skillelig bra programm. Lett å bruke, og det funker fett. Verdt å ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...