=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hei, jeg og en kammerat har bestemt oss for å spille sammen, horde på emeriss, men hva er best å være når man er warrior eller shaman? Orc, troll. Osv. Så lurte jeg også på 1 ting til.. Han skal starte Shaman. Men jeg klarer ikke bestemme meg. Hva er best å grinde med, shaman - Shaman eller warrior - shaman. Hva er kulest? spm 1: Rase til warrior shaman? Spm 2: Shaman - Shaman eller Shaman - Warrior? Takk på forhånd!
ka1ser Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg og to kompiser hadde nettopp ett lignende problem, og vi endte med dette: Orc Shaman Tauren Warrior Troll Mage Mest for å kunne spille i lag hele veien, dvs jeg som Tauren sprang gjennom Barrens en gang. VI levlet opp til 11 og det funket bra. Synes Warrior og Shaman var en god kombo iom at vi ikke hadde samme loot, og at vi hadde en som kunne heale litt, men samtidig tåle litt juling. Angående raser så er det vel litt random, Tauren har war stompen som jeg personlig liker
dnthalhuk Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Shaman og Warrior er kanskje den mest naturlige kombinasjonen av de to, men kombinasjonen Shaman og SHaman er ikke dårlig hvis begge vil spille shaman. Når det gjelder race skal det sies at både Orc og Troll starter på samme sted. Så hvis dere vil spille sammen fra level 1 vil jeg anbefale å være en av de to rasene. Personlig syns jeg Tauren gjør seg bra til både Shaman og Warrior. Både på grunn av utseende og Racials. 5 % ekstra helse og Warstomp er veldig nyttig, spesielt som Warrior. Men vil dere være litt orginal lager dere Trolls. Ganske får Troll shaman og warrior, ihvertfall på min server. Dessuten ser ihvertfall Troll warrior kult ut.
ka1ser Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 BTW 1337Antikatt, bruker du å være mye i AV med priesten? Ler like mye hver gang jeg ser nicket ditt
Nstin Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg startet for ikke så lenge siden en NE warrior.. Er lvl 42 atm. Speccet nylig full fury, med unntak av 3 poeng i imp herioc strike. Eier helt sykt i pve, grinder fortere en noen gang! SÅ hvis dere skal grinde start warrior! Non-stop grinding, med WF. For nesten lyst til å rolle Horde warrior hehe.
=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 takk for svar. Jeg vet at kammeraten min kommer til å være Troll shaman. Jeg kommer vel antageligvis til å velge warrior, men ha shaman som extra char som jeg kan leke litt med Men kan noen gi meg noen grunner til å velge rase. Håper å få mest ut av det, tenker ikke på utseende, men hva som har best "racial skills" Har angra lenge på at jeg ikke valgte dwarf Priest. Men at jeg valgte Human priest. Gi meg gjerne flere feedback. takk igjen de som har svart! Troll Warrior: Orc Warrior: Undead Warrior: Tauren Warrior:
Nstin Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Tenker du på pvp eller pve med de racial skillsa?
=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 mest pvp tror jeg, men gi meg gjerne for pve og!
Nstin Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg ville tatt orc, eller tauren. jeg liker passive skills. Men den stunnen er nice =)
=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 hva er passive skilla til orc/tauren?
Zippio Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) hva er passive skilla til orc/tauren? 5597053[/snapback] Orc : +25% stunresist Tauren: +5% HP Endret 13. februar 2006 av Zippio
=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Takk Zippio, men jeg sitter fortsatt fast på hva jeg skal velge. hva ville dere ha valgt der ute?
Zippio Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Takk Zippio, men jeg sitter fortsatt fast på hva jeg skal velge. hva ville dere ha valgt der ute? 5597126[/snapback] Eg ville valgt Orc av dei 2 valga, siden eg ikke liker helt å traske rundt som ei stor ku som blokker hele skjermen min Og eg liker orc's best
=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 (endret) hehe ok. takk for svaret! Alle svar hjelper meg med å bestemme meg! Edit: venter fortsatt på flere svar! Vanskelig å bestemme seg! Endret 13. februar 2006 av Fylliken
=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jeg vil gjerne også høre grunner til å velge undead/tauren/troll/orc og.. Samma hvem. Akkurat høres undead og orc bra ut for meg. Gjerne mer feedback!
Misantropen Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Troll er kanskje den dårligste horde-rasen spør du meg. Til Shaman og Warrior er både Orc og Tauren fint. Orc på grunn av stun-resist og +5 axe skill og Taurens pga War Stomp (stomp - ghost wolf - stikk) og +5% HP. Ingen av dem er noe dårlig valg. Men skal dere spille sammen helt fra begynnelsen, bør dere begge velge samme rase, siden orcs og taurens starter på forskjellig sted, og dere da ikke vil treffes før lvl 10-15 i The Barrens.
Rookie_NO Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har selv en 60 Tauren Shaman. Du har også +15 på herbalism, noe som passer fint for meg som har herb/alch proffessions. I tillegg har du ovennevnte warstomp som er fin fin når motstanderen begynner å kaste et spell... (Hvis Earthshocken er på cooldown da) Skulle jeg begynt på nytt med en Shaman ville jeg uten tvil valg Tauren igjen.
ka1ser Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hvis en velger Troll/ORc og den andre Tauren, så tar det bare 20min å springe fra Mulgore til Durotar
Dynejonas Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 I WoW er det faktisk ikke sånn at noe er best og noe er dårlig. Man kan ikke ha en char som kan takle enhver situasjon. Hvis du vil være god i en situasjon kan du ikke være god i en annen osv.
=-Evensen-= Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jeg har ingen problemer med å løpe fra et sted til et anna, vi kommer ikke til å kunne spille med hverandre før sommer tid, men tenkte jeg skulle få litt forsprang på kammeraten min Det eneste jeg ikke har hørt noe om er undead. Noen spessiel grunn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå