Gå til innhold

betalig for og mota reklame?


Andrey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe slikt har man prøvd før på slutten av 90 tallet.

 

Det ble aldri noe av, og jeg tror dette også er bare sprøyt. De er nok genuine og ærlige, men har du gjort matten?

 

Du får 50 øre for hver link i en mail du klikker på, og du får ikke lov til å ta ut penger før du har 300 kr på den. De skriver at du kan en mail per dag, eller en i uken. Så er du riktig heldig kan du ta ut 300 kr om et år eller to. Hvis ikke du begynner å plager dine venner for å verve seg. Hvis du annser dine venners irritasjon til å være verdt 1 krone. Mine venner er verdt litt mer enn det.

 

Jeg tipper du kjenner kanskje 10 du kan rektrutere, 15 om du er heldig. Så det er 30 mailer mindre av de 600 du må motta.

 

Jeg tror du har skjønt tegninga...det er bare tull.

 

Og hvis du skulle være i tvil kan du jo se hva disse "seriøse" folkene oppfordrer folk til å gjøre:

 

Egentlig er det bare fantasien som setter grenser for hvordan man kan verve andre til vårt program. Men andre tips kan være å benytte seg av gratis annonsesider på nettet, bruke kontaktlisten din på ICQ eller Messenger, tipse gjennom chatte-sider, poste i newsgroups eller rett og slett sende mail til venner og bekjente. Dette altså i tillegg til å verve gjennom "Tips en venn" funkjonen eller å plassere reklamebanner på hjemmesiden.

 

Store deler av det de ber om der heter i min verden spam. Ikke at de tørr å gjøre det selv, neida...de ber deg gjøre det for dem. Frekke som F#¤& er de!!

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Jeg mottok sånn mail før (for leeenge siden). En link om dagen, etter en veldig lang periode hadde jeg samla hele 12 kr. Da gikk jeg lei. Og jeg kunne ikke ta ut penger før jeg hadde 100 kr. Tror nok du skal ha VELDIG mye tålmodighet for å klare å samle de 100 kr. Inntil da har du sikkert skaffet deg en jobb, eller funnet opp en genial produkt og blitt styrtrik på den.

 

Bare tull, hadde jeg spurt mamma, hadde jeg fått de 100 kr med en gang.

Lenke til kommentar

Har vert på listene til directmedia i 3 år eller noe sånnt om ikke lenger.. tror jeg har en hundrelapp på kontoen.

Var en laber periode i begynnelsen, men nå får jeg sånn ca annenhver dag.. tingen er vel det at jeg gidder enkelt og greit ikke sitte å trykke på link etter link for å så tjene hele 50 øre per klikk.

 

Det finnes bedre måter å tjene penger på, og directmedia er bullshit.

 

Om 4 år har du sikkert tjent nok til å få ta ut dine første kroner. Innen den tid så har de tjent en del mill pågrunn av sånne som deg. Bare gi opp :)

 

Edit: Min status på kontoen :p

 

 

Antall Rate Fortjeneste

Egne klikk 143 0,50 kr 71,50 kr

Inntjening verving 0 1,00 kr 0,00 kr

Bonus -50,00 kr

Sum fortjeneste 71,50 kr

 

 

 

Når din kontobalanse er over 300 kr, vil du ha rett til utbetaling.

 

Om sånn ca 4 år så kan jeg ta ut 300 kr om jeg gidder å trykke på alle linkene jeg får tilsendt

Endret av Cultofluna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...